Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb sinds kort OpenPli 3.0 geinstalleerd op mijn VU+

Omdat dit nog een beta image is wil ik deze zoveel mogelijk updaten om eventuele bugs er zo snel mogelijk uit te hebben.

Nu geeft de software update regelmatig aan dat er geen nieuwe updates beschikbaar zijn, maar er is wel iedere dag een nieuwe nightly build van OpenPli 3.0 beschikbaar.

Ik kan de software slechts 1 x per week updaten.

Gaat het misschien om functies die ik niet heb geinstalleerd en dus geen update nodig heb, of is er iets anders aan de hand?

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Geplaatst:

Het probleem is inmiddels opgelost.

Ik heb de laaste OpenPLi via USB geinstalleerd. Nu kan ik wel iedere dag een update doen.

Ik denk dat er iets is misgegaan bij de automatische update van PLi 2.1 naar PLi 3.0

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

Geplaatst:

Ik denk dat er iets is misgegaan bij de automatische update van PLi 2.1 naar PLi 3.0

Een automatische update van 2.1 naar 3.0 is niet mogelijk, hier is een nieuwe flash voor nodig.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Die optie werd wel geboden door de software. Overigens wel met een verwijzing naar de OpenPli website dat het om een nieuwe (beta) versie gaat,.

mvg,

The Iron Maiden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...