Kabeltje87 Geplaatst: 21 december 2012 Geplaatst: 21 december 2012 Dan heb ik wss iets meer geluk gehad. 2de kaart besteld op 19 november en vandaag 21-12-2012 per aangetekende zending toegekregen. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Jan Ambers Geplaatst: 21 december 2012 Geplaatst: 21 december 2012 Gewoon links laten liggen die club... Dit is het énige dat hen raakt! Wil je d'r per sé bij horen, schrijf ze een briefje dat je U wil aansluiten en alleen een kaart wil... Zo stel je hen voor de keuze... Willen ze niet plooien dan hebben ze geen abo, en daar draait het hen toch om of niet?
jeevanhoof Geplaatst: 22 december 2012 Geplaatst: 22 december 2012 Hoi, een familielid wilde ook TVV worden, dus belde hij naar TVV voor een smartkaart. Daar werd hij naar een plaatselijke verdeler gestuurt. Natuurlijk had deze geen losse kaarten meer. Dus terug gebeld naar TVV en daar kreeg hij als antwoord dat ze dan zelf wel eentje gingen opsturen. Hij heeft wel nog twee keer moeten bellen waar ze bleef, maar hij heeft dus een losse kaart bekomen bij TVV. dus het kan wel. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
illusion1234 Geplaatst: 22 december 2012 Auteur Geplaatst: 22 december 2012 Het zijn een zootje ongeregeld, gans TV Vlaanderen. Ik denk dat ze een stelletje debielen in dienst hebben. (en voor diegenen die denken dat ik overdrijf; nee, echt niet) Mijn abonnement is na twee maanden nu nog niet in orde. En we hebben alle stappen nauwkeurig gevolgd. *zucht* Ondertussen hebben we al alles gehad: stuur NOG eens de abonnementsbevestiging door (gedaan) (en dan nog eens), persoonverwisseling met iemand die op hun black-list stond wegens wanbetaling (ze hebben m'n naam/gegevens niet goed gelezen, ooooops, "regel alles met het incassobureau dat we hebben aangesteld), "mijnheer uw gegevens zijn ons niet bekend" (na twee abonnementsovereenkomsten te hebben opgestuurd), ..................... En niet één keer heb ik een telefoon gekregen van hen omdat ze een probleem ondervonden. Ik heb gisteren een nieuwe abonnementsbevestiging doorgestuurd (de derde al), we zien wel wat ervan in huis komt... Triestig dat dit kan binnen zo'n groot bedrijf... Ik vraag me dan af hoe alles werkt op zo'n dienst. Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
all4sat Geplaatst: 22 december 2012 Geplaatst: 22 december 2012 Een extra kaart alleen kan, je moet dan bellen en zeggen dat je twee tv-vlaanderen ontvangers hebt, je moet dan ook wel zien dat je twee serienummers van goedgekeurde ontvangers hebt. Alleen, iemand aan de lijn krijgen kan een probleem zijn, verleden maand nog gebeld wegens een overname van een smartcard en speciaal op de klok gelet, 35minuten, echt waar, hopeloze pipo's. Toen er dan uiteindelijk iemand opnam zij ik "meneer, wat een geluk, ik dacht dat jullie allemaal dood waren" dat gaf wel even een stilte en dan een hoop verontschuldigingen, zij zien namelijk hoe lang je in de wacht hebt gestaan. Mijn ervaring is dat je best van iemand een kaart overneemt, moet wel beginnen met 1 30 anders gaat het niet. Zelfs als je zo'n kaartje koopt voor 70 of zelfs 75 euro steek je nog de activering in je zak van 29,95 euro. Opgelet de kaart moet nog wel actief zijn, anders kost het je toch nog een activatie. Ook een voordeel is dat je direct al beeld hebt en dat loopt (redelijk vlot) ik heb er pas zo twee overgenomen. geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.
illusion1234 Geplaatst: 23 december 2012 Auteur Geplaatst: 23 december 2012 Wil je d'r per sé bij horen, schrijf ze een briefje dat je U wil aansluiten en alleen een kaart wil... Zo stel je hen voor de keuze... Willen ze niet plooien dan hebben ze geen abo, en daar draait het hen toch om of niet? Oja, zo werkt het niet hoor. Ze plooien niet... Dreambox 7000S - VU+ Duo - Triax 64cm - Inverto Duo Quad LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen