Ga naar inhoud

Hulp bij bewerken ts hd file

Aanbevolen berichten

Gast kaarsenbril
Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hier een *.ts HD opname van ongeveer 3 gb groot.

Heb deze verplaatst naar mijn pc.

Ik wil de reclame eruit knippen en er een *.avi van maken.

Kan dit en hoe ga ik best tewerk ?

Geplaatst:

waarom een avi ? dan zit er weer een windows codec tussen. de TS stream is al in mpeg-4, probeer die dus in mpeg-4 te houden...... overigens speelt een pc ook een TS file af (bvb via videolan)

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

Ja ik zet alles om naar mp4 en met de dreambox werkt dat echt goed

gebruik hier voor Format Factory dit is overigens een gratis programma

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst: (aangepast)

Heb je het al eens geprobeert met het programma DVBcut ? Alleen weet ik even niet of het ook HD support. Even proberen dus.

aangepast door Jeroensky
Geplaatst: (aangepast)

VideoRedo is veruit het beste, maar niet gratis. Het programma is eigenlijk gemaakt voor de zaken die jij wil doen, met bijvoorbeeld automatische ad-detectie . Alleen denk ik niet dat avi tot de omzettingsformaten behoord. avi zou ik trouwens sterk afraden, een enorm verouderd formaat dat de modernste features enkel maar ondersteund via hacks en work-arounds . ts,m2ts,mp4 of mkv zijn betere opties, omdat ze door heel wat hard- en software ondersteund worden

aangepast door kenis

Vu+ Solo 2
Telenet HD Digibrolx

Geplaatst:

Zelf gebruik ik al meer dan een jaar "TMPGEnc Video Mastering Works 5" kan alle formaten aan, eenvoudig frame nauwkeurig snijden en als je wilt converteren naar bijna elk beschikbaar formaat.

formaten onder andere mp4. mkv avi mpeg2 enz

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in woonkamer

Vu+ Solo2 met CIFS op QNAP NAS in slaapkamer

Geplaatst:

weet iemand een oplossing voor dit topic betreft Linux? Ik merk dat DVBcut voor SD mpeg2 is.

Geplaatst:

weet iemand een oplossing voor dit topic betreft Linux? Ik merk dat DVBcut voor SD mpeg2 is.

Gevonden: Openshot. Voordeel is dat dit een simpele videoeditor is, makkelijk te begrijpen en niet zo ingewikkeld als Blender, Cinelerra, Kdenlive.

PiTiVi is ook redelijk simpel. Zie pakketbeheer van je gebruikte Linux distributie om software te installeren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...