Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn DM boot niet. Het kleine scherm aan de voorkant blijvt zwart.

Als ik de stecker erin doe brand even het rode led aan de voorkant en dat was het.

Ik kan wel flashen maar dat veranderd niets. Als ik hem aanzet en de knop rechts voren indruk gebeurt ook niets. Wel branden het gele en het groene led aan de achterkant. En de processor word warm.

Help, help, help .........

Geplaatst:

Harde reset proberen. Stekker meer dan 1 minuut eruit en dan opnieuw erin. Indien er niets kapot is start hij dan volledig op.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

ik heb een andere voeding uitgeprobeerd. Er staan 12,2volt op de diode. de stecker heb ik wel een heele nacht eruit gehad. geen resultaat. er zit geen usb stick in. processor word wel warm. heb ook de tuner eruit gehaalt maar start niet op.

Geplaatst:

Trek de voedings stekker er eens uit en heel vlug er weer in.

Zo snel dat hij bijna geen kans heeft op uitvallen.

Heb ik ook al eens gehad.

Gr Cb1

Geplaatst:

Internet kabel, usb stick en/of cf kaart eruit en netsnoer uit stopcontact. Daarna na 1 minuut alleen de stekker in het stopcontact en opstarten. Indien dit ook niet helpt dan proberen een origineel DMM image erop te gooien en zelfde procedure. Indien niet OK dan is er iets goed mis. Indien OK kun je een volgend biertje nemen.

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

Heb iets soortgelijks gehad, was kapotte tuner, trek die er eens uit en opnieuw insteken?

Of probeer eens een andere tuner

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Wat is de stand van zaken inmiddels, @iemand?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

als het kleine scherm zwart blijft zou ik toch eens n ander schermpje proberen, het is n kleine computer die n zelftest doet, geloof nog niet dat t n kliko type is , wel heb ik n orginele box. inderdaad kort spanning erop en eraf net zolang tot hij m oppakt. de gele en groene led aan de achterkant zijn het netwerk dus die klopt, kan ook zonder opstarten, mij lijkt het of de tuner hoofdpijn heeft, controleer kontakten en of deze er goed inzit, dat processor warm word is n goed teken, eerst de tuner dan de schermcontacten.

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...