Sprietje Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Fijn dat je weer beeld hebt maar je wilt de HD-zenders toch ook wel ontvangen neem ik aan?
henrilacapelle Geplaatst: 19 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2012 Inmiddels ook geregeld. Behalve op Ned 2, maar ik geloof dat ik dat al eerder voorbij heb zien komen op dit forum dus even zoeken wat daar de oplossing voor is.
Sprietje Geplaatst: 19 oktober 2012 Geplaatst: 19 oktober 2012 Ja, Ned.2 heeft een andere transponderinstelling gekregen, dus gewoon even een nieuwe fastscan uitvoeren.
rudolfdebeer Geplaatst: 22 oktober 2012 Geplaatst: 22 oktober 2012 gewoon network search, meeste satelieten ondersteunen dit. zoeken aktieve transponders af. En nee is geen millimeter werk. Waterpas, rechte pijp niet dringend noodzakelijk. al zeker niet voor astra en hotbird Wel corrigeren voor verschil met greenwich 0-meridiaan wij zitten daarvan verwijderd. Dat aantal corrigeren. En soms heeft een box een re-init nodig, lekker van streek terug naar factory default. Vooral bij gebruik van bep, channel editors op PC!!!!! Hercontroleer ook je LNB setup na crash. Kan wel eens veranderen. Beste duitse zenders op Astra 1 voor testen gebruiken. Komt altijd door. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen