blitzteam Geplaatst: 12 oktober 2012 Geplaatst: 12 oktober 2012 Ik wil meerdere cd's overzetten op een usb stick. Alleen zitten op iedere cd +/- 20 tracks. iedere cd is onderverdeeld in track 1 t/m 20 is er een programma waardoor ik alle cd in een keer op mijn usb stick kan zetten zonder ik alle track moet voorzien van een andere naam, want als ik de 1ste cd heb gekopieerd en de 2 de cd wil kopieren krijg ik de melding om de bestanden te overschrijven. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Zilverster Geplaatst: 12 oktober 2012 Geplaatst: 12 oktober 2012 @blitzteam, Is het werken met verschillende mapjes geen optie : A, B, C enz. voor de naam van de groep. Deze opnieuw onderverdelen : Map A ( naam groep ) > Groep > Titel Voorbeeld : A > Abba > Best off A > Abba > 25 years live Zelfde voor B, C enz.. Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
blitzteam Geplaatst: 12 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2012 zeer goede en bruikbare tip thanks Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Zilverster Geplaatst: 12 oktober 2012 Geplaatst: 12 oktober 2012 @All, Maak een mapje aan die als naam hebben A - Z ( A, B, C ..... Y, Z ) Ik indexeer in eerste instantie altijd op groep en in tweede instantie op titel. Zal proberen het nog iets duidelijker te maken, even een voorbeel van mapje J, bedoeld voor alle groepen die beginnen met J : J > Jeff Healey > Last call > Jimi Hendrix > Valleys of Neptune > Jorn > Live > CD 1 > CD 2 ( mapje J ) J > ( mapje groep ) Jeff Healey > ( mapje titel ) Last call > ( mapje groep ) Jimi Hendrix > ( mapje titel ) Valleys of Neptune > ( mapje groep ) Jorn > Live > ( mapje titel ) > ( mapje CD 1 ) CD 1 > ( mapje CD 2 ) CD 2 Zoals je ziet maak ik een keer voor een groep een naam aan, een maal de naam van de groep aangemaakt kan ik altijd achter die naam een volgende CD plaatsen ( die in de meeste gevallen een andere titel heeft ). Op deze manier hou je altijd de groepen bijelkaar en heb je direct een overzicht van de verschillende CD titels van die groep. Bestaat een titel uit 2 of meerdere CD's, dan geef ik de volgende mappen in die map als titel CD 1, CD 2 enz. op. Hoop dat het zo nog iets duidelijker is. Nog een opmerking, helaas zijn er stick's die op deze manier niet willen werken met gebruik van mappen, een andere mogelijkheid is dan om de track naam aan te passen. Bijv. track01 wordt dan track101 ( voor CD 1 ) en track201 ( voor CD 2 ) enz., gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 12 oktober 2012 Geplaatst: 12 oktober 2012 @All, Jeff Healey > Last call Jimi Hendrix > Valleys of Neptune Jorn > Live > CD 1 > CD 2 In bijv. de bibliotheek wordt vaak een andere index gebruikt ( niet op naam maar op achter naam ) : Healey Jeff Hedrix Jimi In de Discotheek had ik daar altijd erg slechte ervaringen mee bij het zoeken en dat is de reden dat ik indexeer op Jeff Healey, Jimi Hendrix enz. Bovenstaande geld zowel voor een database in een computer als ook voor het weg zetten van LP's, CD's enz. Een ieder is vrij om zijn weg daar in te vinden, wat voor de een gemakkelijk is hoeft dat voor een ander niet te zijn, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen