satty40 Geplaatst: 13 oktober 2012 Geplaatst: 13 oktober 2012 Ik heb een inverto pvr satelliet ontvanger van iemand overgenomen, vervolgens aangesloten op de tv en ik heb beeld. Alleen kan ik niet met de afstandsbediening van de Inverto van zender wisselen of het menu oproepen. Alleen het lampje op de tv flikkert, verder gebeurt er niks. Kan wel met de knoppen op de Inverto van zender wisselen. Iemand enig idee hoe ik dit op moet lossen? Het ligt niet aan de afatandsbedieningen want ik had een zelfde pvr en voordat ik ze verwisselde werkten allebei de afstandsbedieningen op m'n vorige Inverto IDL 7000PVR.
satencom Geplaatst: 13 oktober 2012 Geplaatst: 13 oktober 2012 Je zou het op kunnen lossen met ander firmware Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satty40 Geplaatst: 13 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2012 Waarschijnlijk staat de nieuwste firmware er al op, want hij is altijd in gebruik geweest en er is de laatste jaren geen nieuwe firmware meer uitgekomen. Kan hem niet updaten via sat., want ik kom niet in het menu. Is er geen andere oplossing?
satty40 Geplaatst: 15 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2012 Heb de firmware versie inmiddels opgezocht via de PC suite van Inverto. Er staat inderdaad de laatste firmware al op, maar krijg nog steeds geen verbinding met de afstandsbediening.
satencom Geplaatst: 15 oktober 2012 Geplaatst: 15 oktober 2012 Wat je zou kunnen doen ,probeer de firmware er op nieuw op zetten ,werkt dat ook niet, dan is de IR LED stuk in de ontvanger , of zit los Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
satty40 Geplaatst: 17 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2012 Inmiddels de firmware er opnieuw opgezet maar hij doet het nog steeds niet. Zo te zien zit het IR ledje ook niet los, zal dus wel stuk zijn:(
satencom Geplaatst: 17 oktober 2012 Geplaatst: 17 oktober 2012 Je zou de importeur of fabrikant ook een email kunnen sturen ,of er ook een op lossing voor dit probleem is. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen