Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Zoals de titel al aangeeft is mijn vraag of de AB van de ultimo ook geschikt gemaakt kan worden voor de Duo.

Ik lees overal dat onderling de AB van een Vu reciever gebruikt/ingesteld kan worden om op een duo/uno/solo/ultimo te kunnen gebruiken.

Ik bedoel dan de originele lange AB.

Ik kan nergens op het form de info vinden dat de AB van de ultimo ook gebruikt kan worden voor de Duo

En als dit dan wel mogenlijk is weet dan ook iemand waar ik die kan bestellen want ik zoek me suf op het net maar ik vind hem zo niet zonder de ultimo er bij te kopen.

Dit alles omdat de originele zo vaak is gevallen en aan vervanging toe is en dat hier een toetsenbord op zit wat wel zo gemakkelijk is met alle mogenlijkheden tegenwoordig.

M.v.g.

• Like 1

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Geplaatst:

Volgensmij werken ze allemaal volgens hetzelfde principe maar heb je al 1 gekocht of ga je er 1 kopen

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Het is mij wel gelukt om de AB van de Vu+ Duo op de Ultimo te laten werken d.m.v. de 'RemoteControlCode' plugin. In de Duo is een dergelijke plugin te downloaden, maar die krijg ik niet werkende.

VU+ Solo4k S2/S2/C/C, ET10000 S2/S2/S2, ET8000 C/C/C+ , VU+ Ultimo S2/S2/, Moteck disecq rotor, 90 cm Funke schotel. 60 cm Triax schotel vast op Astra 19,2.

Geplaatst:

Hallo

Het komt er dus op neer dat tot nu toe er nog niemand is die dit kan bevestigen

Kan iemand mij dan wel vertellen waar ik zo AB kan bestellen zodat ik die leverancier kan vragen of die hier iets over weet

M.v.g.

Philips 37pfl9603

Geplaatst:

Je kan de AB van de Ultimo gebruiken op de Duo, net even getest. Alleen het keybord waar het jou om gaat helaas niet. Dus je kan kiezen een Uno of Duo AB, of een programmeerbare zoals Logitech Harmony ofzo.

6. System Code Change.

You can change the system code of your Vu+ universal RCU according to the Vu+ model that you want to

control. The default system code is Mode 2.

Mode 1 : SOLO / DUO

Mode 2 : UNO / Ultimo (*Note : The keyboard of Ultimo remote cannot be used for SOLO,DUO & UNO.)

Mode 3 & 4 : reserved for future models.

Press <<2 + 7****, <HELP>, <0001 or 0002 or 0003 or 0004>

1. Press 2 and 7 for three seconds until LED is on.

2. Press HELP

3. Press <0001 or 0002 or 0003 or 0004>

Geplaatst:

Hallo

Dank je carlo666 voor het testen van deze mogenlijkheid

Dit is duidelijke info

Erg jammer voor mij maar weet nu dat ik dus niet verder hoef te kijken voor een AB van een Ultimo

M.v.g.

Philips 37pfl9603

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...