rhino Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Ik heb een externe hardschijf (750gb) aan mijn DM800 gehangen als ik programmeer om op te nemen dan krijg ik na +- 1u45 de melding 'technsiche fout - harde schijf is vol' als ik harde schijf dan aan pc hang dan heeft hij maar 4.1 gb gebruikt. heb alle instellingen overlopen en kan hier nergens iets van vinden graag jullie hulp groeten
dvbs Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Hey, Ik ben geen expert, maar heb je de schijf soms in FAT32 geformateerd? Is het niet zo dat die problemen heeft met bestanden die groter zijn dan 4 GB? (graag reactie hierop van deskundigen want dit ben ik niet zeker) Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
rhino Geplaatst: 14 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2012 is inderdaad geformateerd in FAT32
mobieltje Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Even de originele image Release 3.1.0 van Dream-multimedia er op zetten, HD formateren en daarna de image van je keuze. Ik neem aan dat je een Dreambox DM800 HD hebt? http://www.dream-multimedia-tv.de/dm-800-pvr-informationsseite Grts.
dvbs Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Dag mobieltje Puur informatief; HD formateren gaat toch ook met andere images? Vermoed je dat de soft niet ok is? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
mobieltje Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Soms lukt dat wel en dan ook weer niet, bij OpenPli is mij dat nooit gelukt. Met de originele software gemaakt voor de dreambox werkt het zeker. Er is nog nooit een lijst gemaakt bij welke type images het niet goed werkt. Grts.
Loui (K) Geplaatst: 15 oktober 2012 Geplaatst: 15 oktober 2012 Dag mobieltje Puur informatief; HD formateren gaat toch ook met andere images? Vermoed je dat de soft niet ok is? Even met Dflash een backup maken van je huidige image en dan net wat mobieltje zegt een Dmm image erop je hoeft deze niet helemaal te configureren,zodanig dat je formateren kan. En daarna zet je de de backup die je met Dflash hebt gemaakt weer terug en je hebt alles weer terug incl een volledig werkende hdd.
dvbs Geplaatst: 15 oktober 2012 Geplaatst: 15 oktober 2012 Soms lukt dat wel en dan ook weer niet, bij OpenPli is mij dat nooit gelukt. Met de originele software gemaakt voor de dreambox werkt het zeker. Er is nog nooit een lijst gemaakt bij welke type images het niet goed werkt. Grts. Ok, bedankt! Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen