scubarobbie Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Al een hele tijd ontvang ik geen film1, film2, enz. meer. E nu ook geen HBO. Ik hebben Canal+ abo waar alles inzit. Op een gegeven moment (al wel een paar maanden geleden) ontving ik eerst slechte en daarna geen film zenders. meer. En mijn Rebox zegt dat de kanalen gecodeerd zijn, met Canal+ gecheckt: ik heb het juiste abo, dus zou het moeten ontvangen. Wie heeft dit ook gehad? System info: Loader L 1.23 App versie: 1.08.01 API: Mar 22 2010 Data: 1.3 Ik wil niet blind de Rebox upgraden, omdat ik hou van een werkend systeem :-) In het verleden teveel problemen gehad met ontvangers en rotte sw... Maar als het moet... Kan iemand helpen? Dank je! Rob
Moderator ceesv Geplaatst: 14 oktober 2012 Moderator Geplaatst: 14 oktober 2012 Hmn, je software versie is wel erg gedateerd. 1.08.75 is zeker beter als waar je nu mee kijkt. Ik heb het idee, dat daarmee je meer kans hebt, al je kanalen weer te kunnen bekijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
scubarobbie Geplaatst: 14 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2012 En de laatste versie? Wat zou je adviseren? Thx, Rob
Moderator ceesv Geplaatst: 14 oktober 2012 Moderator Geplaatst: 14 oktober 2012 Lees hier in het forum even de opmerkingen van de verschillende gebruikers over de laatste versies software. Ik zelf gebruik 1.09.90 heb geen klachten en zie geen aanleiding die versie te veranderen. Mocht een versie je niet bevallen kan je altijd nog downgraden. Ten opzichte van jouw huidige versie is er t.a.v. de functionaliteit van de kaartlezer het een en ander veranderd, hetgeen verklaart waarom het bij jou aan sommige kanalen ontbreekt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen