Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een multiChoice card(irdeto), wat voor card is het? niet een funcard, maar........???

Geplaatst:

ja je kan met elke phoenix programmer dit kaartje bewerken. de mastera heeft een phoenix stand, dus dat gaat prima.

van deze kaart (acs 1.2) is bijna zoniet alles bekend. je kan er plainkeys opschrijven, masterkey aanpassen, kloon van maken, landcode (coco) veranderen etc etc.

software is gemakkelijk te vinden. wel software voor mosc irdeto of betacrypt kaartjes gebruiken.

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

waar vind ik die software?? bij duwgati niet, daar is mosc seca. en als ik de goede software heb, welke files moet ik dan downloaden??? (ik wil allen c+ zien, mjin funcard is kapot, e morgan is juventussssssss op tv)

Geplaatst:

niet bedelen om files astjeblieft.

gewoon even zoeken via www.google.com

probeer cardwizzard eens.

Peter.

ps. wie heeft er dan ook maar 1 funkaartje liggen ? op 1 been kan je toch ook niet lopen?

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen