Sanyu123 Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Beste mensen, Nou ik dacht dat ik het wel even zo voor elkaar kreeg, mooi niet dus en aangezien wij overmorgen gaan vertrekken heb ik snel hulp nodig uiteraard als dat kan. Ik heb eindelijk een aut. Oyster 85 cm Digital CI met reciever aan kunnen schaffen op het dak van de camper. Echter ik krijg hem niet met mijn canal digitaal card in een Astoncrypt DVB-CI (dvb nummer 2557 ) module aan de gang. Ik heb wel de Duitse vrije zenders, maar die wil ik niet. Ik heb een HD pakket van CD. Ik woon net over de grens in Duitsland, maar ik weet niet hoe ik dus de Canaal Digitaal zenders erin krijg. Wie kan en wil mij helpen? Kent iemand de reciever die bij deze schotel geleverd wordt en zo ja, hoe kan ik het dan instellen bij het menu? Ik wacht geduldig maar met hoop jullie reactie af. Groetjes
Sprietje Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Beste Sanyu123 Betreft het een besturingsunit voor de schotel en ontvanger in één of zijn de besturingsunit en de ontvanger twee aparte units?
san Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 hij schrijft volgens mij dat die al ontvangst heeft al zijn dit dan de Duitse fta kanalen hij krijg dus als ik het goed begrijp enkel zijn canaldigitaal kaartje niet werkend in ze ontvanger PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
smetje limb.BE Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 Ik denk dat hij alleen maar op astra 1 zit met zijn vrije duitse zenders en niet op astra 3a en jou ontvanger is dat een HD bakje en welke type enz modulle juiste type anders een andere ontvanger aanschaffen vb:dreambox 800SE of xtrend 6000 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Sprietje Geplaatst: 14 oktober 2012 Geplaatst: 14 oktober 2012 (aangepast) Het is mij niet duidelijk of het nu om alle CanalDigitaal kanalen gaat of alleen om de HD-kanalen. Ik weet dat bij de Oyster 85cm waarbij de ontvanger en besturingsunit één geheel is, slechts een SD-ontvanger is. Daar kun je dus geen HD-kanalen mee ontvangen. Om snel meer informatie te krijgen zou ik maar naar de Nederlandse importeur bellen. Zoek maar eens op Google: Oyster Vision Rijssen Als het inderdaad het type is waarbij besturingsunit en ontvanger in één is, kan er geen HD-ontvanger op aangesloten worden. 14 oktober 2012 aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen