TEUNISSEN76 Geplaatst: 15 oktober 2012 Geplaatst: 15 oktober 2012 Graag wil ik weten of er meer mensen ervaring hebben met de stabiliteit van de sab titan 1 6302 ontvanger. De ontvanger is 1 maand oud. met veel zappen valt hij 5x per dag uit en start dan vanzelf weer op alsof de spanning er af wordt gehaald. (dus met begin logo etc) soms vergeet hij of er een usb in zit soms brand de stand bij led niet in stand bij soms zit hij helemaal vast ,en moet de spanning er af worden gehaald soms geeft hij de klok en soms geeft hij het programma nummer in het display verder valt mij op dat de helderheid van het display varieert de kwaliteit van het beeld is in hd perfekt, maar in sd onscherp mits ik hem op een lagere resolutie zet en de tv de upscaling laat doen.
Gast azboxhd Geplaatst: 15 oktober 2012 Geplaatst: 15 oktober 2012 hallo teunissen welke fw heb je er op staan. ----------------------------------------- johan
TEUNISSEN76 Geplaatst: 16 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2012 1.4.33 is de firmware als je een betere weet, kun je dan de gehele link geven waar die te vinden is? Veel dank alvast.
JanR Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Deze receiver heb ik net besteld. Ik hoop dat ik niet hetzelfde meemaak. Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3 FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV
TEUNISSEN76 Geplaatst: 17 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2012 met time shift uit blijkt hij al een stuk stabieler. leuk ding voor weinig geld.Sd uitzendingen moet je wel door je tv late opwarderen ...das scherper in dit geval. Hd is subliem !
TEUNISSEN76 Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2012 nu een week later: met time shift uit is het een stabiele ontvanger. Toch jammer dat de sd kanalen niet scherp zijn in de 1080x 1920 stand, echter wel in de lage resolutie....
jeanninehillen Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 Ik heb een SAB Titan ontvanger en het beeld loopt vast met het bericht card removed slot 1, teletekst 888 loopt door. Heeft iemand dit ook voor?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen