Ga naar inhoud


zal IDTV het satellietkijken verdrijven?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

hi,

mogelijks heb ik deze vraag al eens gesteld,maar vind die niet direct weer.

ik krijg beetje bij beetje meer vragen over de ontvangst van digitale tv,de mogelijkheden,de hardware kosten etc.

de 2de vraag,is of er bij deze ontvangstvorm,ook interactie mogelijk is.omdat ik nog geen vlaamse sat aanbieder weet dat volledige interactie bied (bij één provider kan je films opvragen,als je i'net snel genoeg is,en je voldoende volume heeft).

dus valt bij satelliet ontvangst bij mij ondervrager er direct uit,vanwege die redenen.

nu vraag ik mij af,als de sat aanbieders geen interactie zullen aanbieden,of satellietontvangst daardoor sterk zal verminderen?ik denk niet dat het volledig zal wegvallen,omdat je bij sat ontvangst toch een heel FTA aanbod geeft van goeie zenders.maar ja,niet iedereen interesseert dit.ik ken sat gebruikers,die nooit naar bvb FTA duitse zenders kijken.

wat denken mede sat ontvangers ervan,idtv gebruikers ervan?

ik heb ze ook alle 2.de sat voor het divers aanbod,en dan nog een andere,voor de interactiviteit en de ontbrekende sat zenders die we vroeger hadden bij TVV.(ip)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Zolang er nog in hele grote buiten gebieden in Europa internet wordt aangeboden met maximaal 1 MBits/sec. (wanneer het niet regent) is IPTV voor die doelgroep niet aan de orde en blijven die Satelliet TV kijken.

 

Veel IPTV aanbod wordt alleen binnen de landsgrenzen aangeboden, zodra je de grens overgaat is het programma niet meer te ontvangen wegens "rechten".

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Even inhakend op IPTV danwel IPRadio.

Ik zie dat je bij de recente Dreamboxedit IPTV url's kan invoeren, om zodoende via bv Dreambox iptv te kijken.

Nu is het natuurlijk een kei commerciele wereld, het is immers keiharde pay-tv/radio.

 

Maar weet iemand of er ergens een website is, die bv gratis IPtv & IPradio streams bied?

En dan zonder software meuk, maar gewoon dmv internet links die we kunnen toevoegen aan een bouguet dmv dreamboxedit? (rechtermuisklik in een bouquet, dan onderaan menu "IPTV and other streaming service")

 

website medinalia ziet er ok uit, maar als ik play of player url's copieer , gebeurt er niks (zapt er wel naartoe maar lijkt niks binnen te krijgen)

aangepast door Jeroensky
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het, ik heb al sinds april 2009 geen sat meer, ondertussen ben ik al sites tegengekomen waar Engelse, Duitse, Franse, Spaanse en Russische zenders online gratis te bekijken zijn, ook de filmkanalen zitten erbij, zoals TV1000 Rusland, Canal+ Spanje en Polen. Zelfs zenders zoals Hustler, Blue Hustler en XXL bekijk ik nu via Internet. Toch geweldig dat het voor die zenders wel mogelijk is om via Internet uit te zenden... ZONDER afhankelijk te zijn van een aanbieder, zoals die Ziggo of die UPC doet. Vorig jaar was er nog een Nederlandse site en daar kon ik live RTL4, RTL7 en SBS6 zien, nu zijn die zenders ook verdwenen en is er enkel nog Nederland1, 2 en 3, die kan ze zelfs buiten Nederland niet bekijken, alhoewel ik hier via Belga-com wel Nederland 1, 2 en 3 kan zien. Hopelijk komen de Nederlandse zenders ook online beschikbaar. Nederland staat nog jaren achter wat dit betreft, wat hebben we enkel maar aan RTL7 die van 8u tot 18u te zien is, met dat financiële nieuws. Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...