Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

mijn kaart was vervallen,en ik had een heraktivatie signaal gevraagd en deze gestoken in een venton hd200.na anderhalf uur op sbs6 geen beeld.

toen heb ik mijn oude dm600 pvr met een zeer oude gimini,een settingslijst van 09/2011,en een cccam van 2.21 aangezet.ik heb die op sbs6 gezet,kaart erin,en na 40 sec beeld.

voor wat dat een oude dreambox nog kan dienen. :lol::D

niet veel mogelijkheden ermee,maar nog niet helemaal afgeschreven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Zo zie je maar wat je krijgt als je kwaliteit koopt! :)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ook nog goed als dvb-t/dvb-c ontvanger , zelfs mijn 7025+ doet nog steeds dienst :)

off toppic,hier kan je voor dvb-t/c geen los kaartje krijgen.hier zou ik maar 3 zenders in dvb-t kunnen ontvangen,en dan laat ik liever de dvb-s tuner er in steken.er zijn nog mpeg2 kanalen genoeg op sat.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

off toppic,hier kan je voor dvb-t/c geen los kaartje krijgen.hier zou ik maar 3 zenders in dvb-t kunnen ontvangen,en dan laat ik liever de dvb-s tuner er in steken.er zijn nog mpeg2 kanalen genoeg op sat.

dvb-t usb tuner, bepaalde types (niet windows only) worden gesupport, digitenne smartcard ook dacht ik. Bekijk maar eens bij bv openpli.

aangepast door Jeroensky

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...