Astramen Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 (aangepast) Probleempje bij een klant, Heeft tv Samsung eu32d5720 die aangesloten is met satelliet op tv met kaart tv vlaanderen. Heeft 4 koppen hotbird, Astra 19,5, Astra 23,5 en ?. Die zijn allen geselecteerd in de menu. Bij het automatisch zoeken plaatst bij meer dan 3000 zenders Allen door elkaar. Dit is sinds de tv binnenkwam voor even interventie, daarvoor kreeg die de lijst van tv vlaanderen apart. Ik veronderstel dat dit door een verkeerde instelling komt, of een verkeerde manier van zoeken van de zenders?! Iemand?! 16 oktober 2012 aangepast door ceesv Onderwerp verplaatst, past beter in dit sub-forum
dunhans Geplaatst: 16 oktober 2012 Geplaatst: 16 oktober 2012 Lees deze pdf even door, en het lukt u! En laat nog even weten of het gelukt is, succes Groeten Dunhans. SEBN_DVB-S_installatie_2011_CanalDigitaal.pdf Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
vandam10 Geplaatst: 15 november 2012 Geplaatst: 15 november 2012 Ik beschik al bijna 2 jaar over een Samsung Led-Tv met dvb-S2 tuner, een UE46C6700USXXN. Ik heb altijd gedacht dat het geen TV-Vlaanderen gecertificeerde ontvanger was. Maar een tijdje geleden viel mijn oog op de keuze tussen ant, kabel, sateliet en CD TVV TELESAT. Ik heb dit geprobeerd, keuze voor TV-Vlaanderen gemaakt en de SD-kanalen. Werkt perfect. Maar anders is het voor de HD-frequenties, de Vlaamse HD kanalen toont hij wel in de lijst, maar ik heb geen beeld of audio. Ik vraag mij nu af of hij gescand heeft op de Astra 3 (23.8), waar deze kanalen zitten. Wat kan er mis gelopen zijn. De modus diseqc staat voor de astra 1 op 1/4 en de astra 3 op 2/4. Vgr, René
marcske Geplaatst: 1 december 2012 Geplaatst: 1 december 2012 Laat hem eens scannen op de HD-lijst van TVV en volg het scannen op het beeld, daar zie je het frequentie verloop van alle sat's tijdens het scannen. Kijk ook ook de audioinstellingen van je Tv. Succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen