Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een defecte video recorder van JVC HR S-8600, dit is een video recorder waarvan de koppentrommel iets kantelt als je de video aan zet.

Onder de koppentrommel zitten een aantal tandwieltjes, en een ervan is gebroken. Heeft iemand mischien nog zo'n oude type recorder op zolder liggen ? Of weet iemand hoe ik aan zo onderdeel kan komen ? De reparatie afdeling van JVC kan me dit niet leveren.

Hier 2 duidelijke foto's wat ik percies bedoel.

Het asje met de tandwieltjes zit gekelmd tussen de rode puntjes.

Salu2, D.Quijote

post-33726-0-35361900-1350473525_thumb.jpg

post-33726-0-64920700-1350473544_thumb.jpg

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Ik heb daar net even gezocht , maar niets kunnen vinden, in iedergeval bedankt voor je reaktie.

Salu2, D.Quijote

Geplaatst: (aangepast)

Inderdaat,is al te oud,alleen nog maar snaren.,probeer het eens met het originele artikel nummer,al of niet bij google.

ik heb hier nog een goede Philps matchline HIFI stereo VR 702 staan graties ophalen,maar gezien jou locatie,een beetje ver.

aangepast door columbo
Geplaatst:

Hoi Steve,

Ik heb eerder een probleem gehad met deze recorder:

http://www.sat4all.com/forums/topic/197520-vhs-rec-schakelt-zichzelf-uit/

Dat lag toen ook aan het asje met wartel; womwiel, die zat vast, heb hem toen ook los gekregen, ik heb ook al geprobeerd het te lijmen maar dat lukt niet.

Snurker heeft toen vermeld dat het een kantelende koppentrommel heeft.

Het hele nummer is trouwens HR S-8600EU

Ik gebruik deze recorder alleen als ik gelijktijdig een derde programma moet opnemen op dezelfde tijd.

Salu2, D.Quijote

Geplaatst:

Gezien de onbetrouwbare konstruktie zou ik er geen tijd meer insteken,en een andere (VHS )recorder met een vaste opstelling van de kopentrommel.,of evt een HDD recorder nemen.

Geplaatst: (aangepast)

heb het schema gevonden van de HR-S8600EU maar dit model heeft geen kantelbare drum,

het schema staat op de server.

aangepast door Steve

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...