Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten


post-36388-0-55530900-1385049518_thumb.jpg

 

 

 

 

Een foto zegt meer dan woorden,

 

Laat ons even horen of het gelukt is........................

 

Dat weten wij graag hier op dit leuke forum, vragen???  vraag maar, we helpen je graag!

 

Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de informatie. Ik moet dus de rode power knop gebruiken op de tool samsung communicator of op de samsung tv afstandsbediening zoals de foto van dunhans suggereerde ?

Sorry voor de misschien sullige vragen maar het is toch een hoop geld mocht er iets misgaan.

 

P.s. Mijn toestel is een 46uf8550stx

 

Alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd jouw toestel te vinden, maar ik kom het dichtste bij een :     

 
UE46F8500STXXU
 
Dat is een engels model, klopt dat?
 
 
Ik heb de tv uitgezet en opnieuw aangezet door op: INFO > MENU > MUTE > POWER te drukken. Even wachten en de tv komt in het (geheime) service menu!

 

Oppassen met wat je doet nu, ik ben naar Options gegaan en toen naar dat EU-Germany en dat heb ik veranderd in EU-Benelux, toen naar Factory reset en daarna toen de tv uitgegaan was,  weer gewoon aangezet met Power, ik moest toen bijna alle instelling opnieuw doorlopen, maar nu kan ik (gelukkig) gewoon kiezen voor CD/TVV/TELESAT fastscan en HD of SD lijst.

aangepast door dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even dit:

 Bij de ES serie moest ik de tool Samsung communicator op mijn laptop & de wifi gebruiken om die landcode te veranderen.

 

Bij de F serie heb ik alleen de afstandsbediening gebruikt en kon ik de landcode direct veranderen.

 

Zodra je dus op de afstandsbediening info/menu/mute/rode aan-uit knop hebt ingedrukt ga je in de options en dan een beetje naar beneden en daar verander je de landcode in het gewenste en dan weer naar factory reset terug en dat bevestigen door op ok te drukken.

 

Zie foto's

 

 

post-36388-0-96207500-1385209807_thumb.jpgpost-36388-0-61375100-1385209838_thumb.jpg

aangepast door dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug naar een factory reset, waarna je kunt aangeven in welke regio-land je je bevind?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb op factory reset gedrukt en dan weer terug naar het options menu. Helaas blijft de local set op eu_ger staan en in het licht grijs. Het lijkt wel of er nog een andere beveiliging op zit die op een andere manier verwijderd moet worden. Maar ja hoe dan ?

 

Ik sta open voor elke suggestie. Tv nu 2 weken in huis maar doordat ik de Duitse set heb kan ik canaal digitaal en de Nederlandse APO's niet selecteren.

Alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het net nog even geprobeerd met mijn samsung F serie tv. Als je in de options gaat kom je op de factory reset en die wordt dan toch rood?

 

Dan naar beneden naar de "local set" die wordt dan toch ook rood, dan druk je op  links of rechts en dan verander je de EU naar bijv, Germany, Spain enzovoorts......

 

 

Bij mijn tv gaat dat zonder probleem..............               vreemd dat het bij jouw toestel niet lukt.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...