Moderator wiz Geplaatst: 20 oktober 2012 Moderator Geplaatst: 20 oktober 2012 Dan zou je zelfs kunnen overwegen om een Uno aan te schaffen met een dvb-s2 tuner, en zodra de dual tuner beschikbaar is deze vervangen zodat je dan toch een twin tuner hebt. De uno heeft een wat snellere cpu en wat meer memory ten opzichte van de duo zodat leuke features zoals hbbtv wat soepeler zullen draaien. Alleen is het nog steeds niet bekend wanneer die dual tuner eindelijk in de winkel zal liggen. Overigens ben ik geen freak, mijn vrouw houdt van soaps en detective series die veelvuldig op de engelse kanalen worden uitgezonden. Als ik alleen in mijn tv behoefte zou moeten voorzien zou ik voldoende hebben aan een uno VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Klavervier Geplaatst: 20 oktober 2012 Geplaatst: 20 oktober 2012 Ja of men neemt kabel en je gaat je gehele huis bekabelen. Mensen kijk eerst: wat wil ik eigenlijk. Waar wil ik een kabel en dat heeft te maken met: waar wil ik tv kijken. Daarna ga u zichzelf orienteren: wat is er mogelijk. Is mijn butget toereikend voor wat ik wil. Maar let wel: beter een kabel te veel als nadien een te weinig. Bij mij zie je alleen maar plugjes uit de muur komen en dan ook nog onder de kast waar alles is gemonteerd(aangesloten is) Laat ik mijn eigen als voorbeeld nemen. Ik heb 4 kabels onafhankelijk in de kamer. 1 voor de tv 2 voor de ultimo en daar kan een derde bij. Daarnaast heb ik ook 1 op de slaapkamer en 1 op de logeerkamer. En dan nog 2 op mijn computerkamer. een voor de sattuner om tv te kijken en 1 voor reparatiewerk. Ik heb niet in het zichveld en kan zo inpluggen. Dus in totaal 8. en het werkt perfect en zeer goede signalen. Maar welke bak u wilt en wat u er mee wilt doen is natuurlijk geheel uw eigen zaak. Misschien wilt u hem wel molesteren(wat ik zonde zou vinden, maar toch) Verdiep u en weet u iets niet vraag dan en maak er geen bende van, want dat doe ik al regelmatig. Dus niet teveel vragen, want dan word het ook weer een bende. Het enigste is: wat wil ik!! En dat is heel belangrijk. Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen. Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.
georges Geplaatst: 22 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2012 Ik ben er uit, het "is" een ultimo met 2 tuners. Bedankt allemaal voor de medewerking.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen