anjohnz Geplaatst: 18 oktober 2012 Geplaatst: 18 oktober 2012 Hallo Kan iemand mij helpen met het volgende: Ik heb sinds kort een Samsung UE55ES8000S tv (met de nieuwste software) Heb altijd een Philips decoder gehad echter met de nieuwe tv ook een ci module aangeschaft. Als ik nu de zenders wil inladen via cdtw vind hij helemaal niets. Als ik echter via Sat inlaad dan vind hij wel de zenders maar ze staan vreselijk door elkaar(bv rtl 7 staat op kanaal 1), en niet zoals bij mijn decoder de zenders vanaf kanaal 1 Zou iemand mij kunnen uitleggen wat ik verkeerd doe, want op deze manier kan ik beter mijn kastje terug zetten. Heb verderop in het forum ook al het een en ander gelezen maar begreep dat niet echt helemaal...(ben echt een leek) vr gr John
anjohnz Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2012 Alles gereset en ben nu zover dat hij met cdtvv wel de zenders ophaalt, maar krijg dan als ik een zender wil opzetten: service niet beschikbaar
satencom Geplaatst: 18 oktober 2012 Geplaatst: 18 oktober 2012 Kun je de vrij te ontvangen kanalen wel ontvangen ,als dat wel zo is, dan zou dit aan de ci module kunnen liggen , wat type merk ci module heb je Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
anjohnz Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2012 Bedankt voor je reactie Hendrik Ik heb het al opgelost. Wat ik heb gedaan: De televisie gereset naar fabrieks instellingen, toen de handleiding van de ci module precies opgevolgd en de firmware geüpdatet en toen deed hij het wel :-) Nu heb ik echter nog een vraag: Met mijn kastje kon ik een voorkeurslijst aanmaken voor mijn kanalen. Deze optie heb ik echter nog niet kunnen vinden. Heeft iemand hier enig idee van of dat uberhaupt wel kan? gr John
satencom Geplaatst: 18 oktober 2012 Geplaatst: 18 oktober 2012 John om de zenders te orderen, dat kun je het beste doen met een kanalen editor je moet even zoeken om deze, SamsChannelEditor kun je zo vinden op internet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
slk-A4 Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 precies dat had ik ook met mijn Samsung UE40ES6340 met DVB S2 tuner, er staat nergens dat je de tv terug moet zetten naar fabrieksinstellingen. Ik heb uren zitten proberen en toen pas lukte het, nadat ik de reset had gedaan. Die kanaleneditor is ook een echte aanrader.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen