tvview Geplaatst: 18 oktober 2012 Geplaatst: 18 oktober 2012 Onlangs hebben er bij de BBC TV wat wisselingen plaatsgevonden. Ik heb een vraag over BBC 3 en BBC 4: Ik heb deze stations nu in de lijst staan onder de namen CBBC en Cbeebies, de namen van de programma's overdag. 's-Avonds heb ik dan wel de BBC 3 en BBC 4 programma's. Ik heb in de programmagids niet meer de programma's van de BBC 3 en BBC 4. Wel verschijnen de programma's van CBBC en Cbeebies, ook 's-avonds Weet iemand hoe ik toch weer de programmagids van BBC 3 en BBC 4 kan krijgen? Of moet ik ergens in het stationsoverzicht toch BBC 3 en BBC 4 zichtbaar hebben? Bij voorbaat dank, Mario
Alfons Verbiest Geplaatst: 18 oktober 2012 Geplaatst: 18 oktober 2012 @tvview, De oplossing is eenvoudig. Om 20.00 uur gaan BBC3 en 4 uitzenden. Als je die 2 transponders waar CBBC en CBeebies op zitten na 20.00 uur opnieuw inleest, staan de "echte" BBC3 en 4 er ook weer in bij jou.
tvview Geplaatst: 18 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2012 Inderdaad, makkelijke oplossing ! Ik ga het meteen doen. Dank @tvview !! Mario
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen