hansputters Geplaatst: 19 oktober 2012 Geplaatst: 19 oktober 2012 Hallo, Helaas vertoont onze Logitech Harmony 650 al na ruim twee jaren kuren. (softkeys naast het beeldscherm haperen) Nu, bijna gelijktijdig, een Logitech muis (M705) het dreigt te begeven, gaat Logitech bij ons in de ban.... Alleen welke a.b. komt als vervanger in aanmerking? We gebruiken hem trouwens uitsluitend als stand-alone a.b. voor tv, twee verschillende PVR's en een DVD-speler. Er zijn dus geen activiteiten geprogrammeerd.... Welk alternatief (oneforAll bij voorbeeld) kunnen jullie aanraden? Waar ik persoonlijk erg prijs op stel is een duidelijk "toets-gevoel" Bedankt voor eventuele tips!
Hellum Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Je kunt de Philips Prestigo proberen, de SRT8215 heeft echte knoppen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Rekordc Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 Een Betty. Heb er zelf diverse van in gebruik, voordeel van deze is dat ze heel goedkoop zijn. http://www.bettyhacks.com/wiki Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
hansputters Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2012 Dank jullie beiden voor de tips! Ik was begin vorige week bij de winkel waar men zo schreeuwerig roept vooral niet aan je eigen verstand te twijfelen. Het wemelde van de a.b. daar, helaas werd de aanbevolen Prestigo niet aangeboden. Wél twee types van OneforAll: zagen er best goed uit (zonder display-toeters en bellen) maar de toetsen hadden helaas niet een echt drukpunt. Dat ken ik nog van mijn vroegere Logitech 525: waardeloos, zeker bij het intoetsen van 3 cijferige nummerreeksen! Ga verder op zoek naar de Philips en ga me ook me diepen in de (een) Betty. n.b.: voorlopige oplossing voor de niet functionerende toets naast het Display was het verplaatsen van de functies naar de rechterkant m.b.v. de (prima!) software
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen