rhino Geplaatst: 19 oktober 2012 Geplaatst: 19 oktober 2012 heb een harde schijf aanhangen ik kan de timer probleemloos instellen doch wanneer hij moet gaan opnemen dan krijg ik steeds volgende melding 'timer opname mislukt ! verander van zender en prbeer het opnieuw' gelijk wat ik probeer - steeds komt deze melding
dvbs Geplaatst: 20 oktober 2012 Geplaatst: 20 oktober 2012 Hey, Ligt het aan de zender of de HDD? Maw wat doet hij als de timeropname start? Heb je beeld of is het zwart? Als je beeld hebt, vermoed ik dat je het dan verder moet zoeken bij de (instellingen-) van de schijf. Succes Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
dvbs Geplaatst: 21 oktober 2012 Geplaatst: 21 oktober 2012 btw; is dat nog steeds een vervolg van vorig probleem: http://www.sat4all.com/forums/topic/327276-dm800-harde-schijf/ of heeft het inmiddels gewerkt? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
rhino Geplaatst: 21 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2012 de eerste maal dat ik de hd erop aansloot nam hij op... doch had ik het probleem van 'duur' 4.1gb. ik heb toen wat instellingen nagekeken in de db en waarschijnlijk iets verandert ... nu heb ik beeld doch als hij moet beginnen opnemen dan krijg ik deze melding. ik heb al mijn hd geherformateerd, doch krijg het niet gevonden. kan ik iemand foto's mailen van mijn instellingen ? denkelijk zit daar het probleem maar ben niet onderlegt in die zaken. mijn db herkent zonder enig probleem mijn hd...
dvbs Geplaatst: 21 oktober 2012 Geplaatst: 21 oktober 2012 plaats de instellingen maar hier als je de volledige editor gebruikt kan je er een bijlage aanhangen Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen