Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik krijg het niet voor elkaar om met de fast scan de kanalen van Canal Digitaal te downloaden. Hij geeft constant aan scannen mislukt.

Ik draai sinds kort kernel version 3.2.

Wie heeft er een oplossing.

Brummie

Geplaatst: (aangepast)

Lnb-instellingen goed?

Diseqc-volgorde goed?

Committed ingesteld?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Zou mooi zijn als de fastscan als losse opensource plugin aangeboden wordt voor op oe2.0 gebaseerde images (bv opendreambox oe2.0.0).

Volgens IHAD is het proprietary software.

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik krijg het niet voor elkaar om met de fast scan de kanalen van Canal Digitaal te downloaden. Hij geeft constant aan scannen mislukt.

Reboot je box eens dan zal het wel lukken denk ik.

Grts.

Geplaatst:

Reboot je box eens dan zal het wel lukken denk ik.

Grts.

"Scannen mislukt" wordt veroorzaakt door afwezigheid signaal. Daar verandert rebooten niks aan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Zou mooi zijn als de fastscan als losse opensource plugin aangeboden wordt voor op oe2.0 gebaseerde images (bv opendreambox oe2.0.0).

Volgens IHAD is het proprietary software.

Dat mogen ze niet overnemen.... Ze mogen wel zelf een compleet nieuwe fastscan maken... Maar zo te lezen vinden ze het daar crap...

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Dat mogen ze niet overnemen.... Ze mogen wel zelf een compleet nieuwe fastscan maken... Maar zo te lezen vinden ze het daar crap...

Is het ook nergens te downloaden voor op oe2.0.0 ?

probeer het uit te ruilen:

Fastscan voor de OE2.0 gebruikers tegen

Blindscan voor de DMM OpenPLI gebruikers (de ET gebruikers hebben die blindscan crap al)

sla je 2 vliegen in 1 klap

:D

aangepast door metoo

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Op zich mis ik fastscan niet(leek me wel handig als ik ooit es met canaldigitaal moet communiceren), settingslijst die ik gebruik (hans of henksat) zijn zo uptodate dat ik geen fastscan lijst nodig heb.

Blindscan kan je van opendreambox plukken (opendreambox2.0.0 mips32el feed voorbeeld), ik vermoed dat je meer nodig hebt dan alleen die plugin.(lijkt me systeemdiep te zitten). Alleen als je dat doet overtreed je licentie.

aangepast door Jeroensky
Geplaatst:

Jij vroeg om fastscan, ik heb niets nodig

Is deze niet uit een 0e2.0 compatible feed te downloaden oid?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...