ronaldstark Geplaatst: 20 oktober 2012 Geplaatst: 20 oktober 2012 goedemorgen, Wanneer ik mijn gisteren aangeschafte Rebox 4200HD met laatste software versie V2.11.07 uit de Deepsleep opstart, komt de melding "Gecodeerde zender" terwijl de smartcard erin zit. wanneer ik via de zenderlijst dan een andere zender selecteer, verschijnt er na enige tijd wel beeld. Is dit een bekend probleem, of een bug in de laatste software? Ronald
Henk1 Geplaatst: 23 oktober 2012 Geplaatst: 23 oktober 2012 Hallo Ronald !! Ik heb na installatie van Rebox V2.11.07 op mijn 8500 gekeken of dit bij mij optrad: dat was (toen) niet het geval. Gisteren echter startte ik mijn PVR uit (hot-)standby en keek enige tijd naar RTL5. Daarna merkte ik dat in mijn EPG enkel RTL5 voorkwam, verder bleef het scherm leeg, vervolgens reageerde de PVR niet meer op de afstandsbediening. Ik schakelde hem uit via de 220V schakelaar. Na herstart kreeg ik een zeer traag reagerende PVR met op alle Canal Digitaal zenders de "gekodeerde zender" melding. Na nogmaals de 220V afgeschakeld te hebben functioneerde de PVR weer normaal. Vandaag tot nu toe zonder succes geprobeerd om te reproduceren. Groet, Henk. Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | -> -> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin) Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz
ronaldstark Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2012 Ik heb ook al een firmware versie teruggezet, fabrieksreset en fastscan gedaan, maar ook geeft geen verbetering. Rebox gemaild, kon nog proberen een Service Data reset met daarna een fastscan voor de laatste zenderlijst maar ook dit levert niets op. Inderdaad zie ik ook wel eens dat de EPG bij veel zenders geen informatie heeft, maar wanneer je op een "lege zender" gaat staan en "ok"klikt dan wordt even later de EPG weer gevuld. Vanuit deepsleep een timerrecording doen is dus "not done" op dit moment. Mijn zwager/buurman krijgt deze week ook zijn Rebox 4200HD, kunnen we even bij elkaar kaarten en ontvangers uitwisselen. Ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen