Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

hint : het album situeert zich in de 70's.

 

bijkomend : de naam van het album is een "uitdrukking" . Soms krijg ik van mijn vrouw deze uitdrukking te horen , en misschien heeft ze wel gelijk. :D

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hint : op het album gaf de nationale trots van België zijn medewerking. :)

 

 


feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : Ook deze twee heren gaven hun medewerking aan het album. ( Het zal iemand uit Nieuwegein wel plezieren. ;) )

 

http://www.youtube.com/watch?v=xRjn58b1tmg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep , hier dus : http://goo.gl/maps/tgIDR

 

Album ; Paul Simon ; Stll Crazy After All These Years

The album cover was photographed in the Soho neighborhood of New York with Paul standing on a fire escape at the southern end of Crosby Street just north of where it meets Howard Street.

Edie knew the producer, Lorne Michaels, from California, and when he moved to New York to begin the show, he asked her to be the photographer.

post-41082-0-96543800-1361920035_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correct uiteraard. Niet moeilijk als je wat links van album covers in NY bij de hand hebt. :grin:

 

Oh , zal voor mezelf de titelsong eens plaatsen , al was het maar om mijn vrouw te plezieren. Weet nu nog altijd niet of ze gelijk heeft. :D

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correct uiteraard. Niet moeilijk als je wat links van album covers in NY bij de hand hebt. :grin:

 

Crazy Sat , kan je me even de links doorsturen , ben vergeten ze in mijn favorieten te plaatsen ... :(

 

Volgende opdracht wordt een weggevertje : de straat in het blauw vinden we zowel op een kaart als op een album . Graag de twee namen .

post-41082-0-77575400-1361957083_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Truus : 

Laten we zeggen "prettig gestoord"

 Leuk , dan ga ik even mijn nick name aanpassen ..... maar die vind ik dan te lang. Ik hou het met maar zo meid.  :D

 

@ Gene :

 

 Crazy Sat , kan je me even de links doorsturen , ben vergeten ze in mijn favorieten te plaatsen ...

Aan je meegestuurd plaatje te zien heb je één van die sites te pakken. Of even "album cover new york" googelen , je vind er wel enkele oude links terug. ;)

 

Op het plaatje van de opdracht stond natuurlijk weer een vervelend geel autootje hé. :eek:

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het plaatje van de opdracht stond natuurlijk weer een vervelend geel autootje hé. :eek:

 

Eerlijk gezegd : het was nog eenvoudiger :  google : david sanborn , phil woods , toots thielemans , album ,

en het eerste resultaat is .... juist .

 

Maar nu verder met onze opdracht :

post-41082-0-69347400-1361977898_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog  niemand ? Ik dacht een weggevertje ...maar 't is wel niet die grote stad die we gewoon zijn .

En dat ventje met een bolhoed op ? Een bekend schilder met initialen ( H. d.) T.L. die nogal veel in een molen te vinden was , maar niet om graan te malen ...

 

Volgend plaatje dan maar :

post-41082-0-46145100-1362040890_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...