Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

hint :

 

 

post-37533-0-78850900-1362159344_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hint :

post-37533-0-54118900-1362167651_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : geniet van de song maar de zanger heeft niets met de opdracht te maken.

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : nog maar eentje , maar ik kan er wel meer dan honderd opnoemen.

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : Een laatste om de nacht in te gaan. Jullie hebben er nu drie op een rij van de meer dan honderd. Denk gewoon aan de songtitels. ;)

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crazy Sat : ik kom er niet uit , maar ik vond toevallig wel dit :
Roberta Elaine Ortega on August 2, 2012. She was born in 1961 in Santa Fe to her recently deceased and much beloved parents John B. Ortega and Sadie Rivera Ortega.

Daarmee voldoe ik toch aan drie  hints ( zelfde naam ouders ) , Santa Fe en Roberta . Maar geen Wiki-page over deze Roberta gevonden , alleen een overlijdensbericht . Zal dus wel fout zijn ....

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gene : Ik denk dat jullie het veel te ver zoeken.

 

Jullie zoeken een zeer bekende persoon in de filmwereld. Zoals aangegeven , de laatste drie muzikale hints gaan om de naam van de song. Ik gaf aan dat ik er wel meer dan honderd kon opgeven van die persoon.

Die persoon was een zeer bekende acteur dus heeft hij gespeeld in meer dan honderd .....

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SH..T , had ik alles volledig beantwoord , vergeet ik op de "bericht plaaatsen" -knop te drukken . Opnieuw dus :

De plaats :

Charlotte, North Carolina, 1301 Dilworth Road.

http://goo.gl/maps/LTtEy

en nog meer info hier : http://www.randolphscott.20m.com/custom2.html

 

De persoon :

Randolph Scott

(January 23, 1898 – March 2, 1987) was an American film actor whose career spanned from 1928 to 1962.

George Randolph Scott was born in Orange County, Virginia, and raised in Charlotte, North Carolina, the second of six children born to parents of Scottish-American descent. His father was George Grant Scott, born in Franklin, Virginia, an administrative engineer in a textile firm. His mother was Lucille Crane Scott, born in Luray, Virginia, a member of a wealthy North Carolina family.

 

hints : de filmtitels waarin hij meespeelde .

 

Link met Queen mum : niet gevonden .

 

Een bekend nummer van een film waarin hij meespeelde was : Smoke Gets in Your Eyes , maar ik betwijfel of je dat bedoelde .

Op hoop van zegen dan maar ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi , reeds het "huis" gevonden ( met de nodige links ) en uiteraard ook de bekende persoon is correct. :)

 

 

Nu nog de vraag , in welke welke music video ( of videoclip ) werd deze woning gebruikt als filmlocatie ?

 

Reeds twee hints zijn in die richting gegeven :

 

- Er is een verband tussen de zanger uit de videoclip en deze beroemde dame ( Queen Mum ) ,

 

bijkomende hint : denk aan haar begrafenis

 

- De song van Leonard Cohen : Lover.lover,lover

 

 

Nog een hint : In die videoclip kreeg de bekende zanger assistentie van een bekende filmactrice en een bekende filmacteur.

 

Om het nog wat gemakkelijker te maken , kijk en luister nog even naar de laatste muzikale hint : Elvis Castello en "She" , want die bekende filmactrice speelde mee in de film .......

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een poging :
James Blunt :
He stood guard at the coffin of the Queen Mother during the days of her lying in State and was part of the funeral procession on 9 April 2002.[19] Blunt left the army on 1 October 2002 having served six years.]

 

 In the "Goodbye My Lover" video, he is the outsider in a love triangle, imagining the couple, a man and woman (played by Matt Dallas of Kyle XY and Mischa Barton of The O.C.) together.

 

Maar nog altijd geen link naar dat huis hé ... :cry:

 

edit : die Mischa Barton speelde dan wel in verschillende films , maar niet in "She" . En diegene die de hoofdrol in "She" speelde had dan weer iets met de heavy metal band ( Helix ) en het nummer " Heavy Metal Love " maar niets met de Queen Mum ... :cry:

 

Truus : kom helpen , pure ellende hier ...

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry , was even om boodschappen....

 

Gene , alles is correct hoor.

 

De plaats is goed , de bekende filmfiguur , de music video en de zanger.

 

Misschien niet één van de gemakkelijkste opdrachten maar toch mooi gevonden.

 

Ik geef je nog wat bijkomende info naar de hints toe :

 

Speelde ooit in het begin van zijn carrièrre de rol van Metellus Cimber in William Shakespeare's "Julius Caesar".
Scott McKenzie verwees natuurlijk reeds naar zijn naam "Scott".
De song (Da Le) Yaleo van Santana staat op het album "Supernatural" en was één van de films waarin hij optrad.
De dame op de foto was uiteraard de Mother Queen (Elizabeth Bowes-Lyon) , James Blunt was bij haar overlijden in militaire dienst , hij was van wacht bij haar doodskist en hij was ook één van de dragers op de begrafenis.
Lover,lover,lover verwijst ook naar de song van de videoclip "Goodbye my Lover".
Marlen Dietrich speelde samen met Randolph Scott in enkele films.
Sante Fe,Roberta en She verwijzen  naar drie films ( want er waren er meer dan honderd ) waarin hij optrad.

De rest vullen jullie wel zelf in....

 

 

Misha Barton die voorkomt in de videoclip speelde in de film  "Notting Hill". Het nummer "She" was een nummer uit de soundtrack ( en toevallig de naam van een film van Scott ).

 

De link naar het huis vind je gewoon bij wiki "Goodbye My Lover"

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Goodbye_My_Lover

 

The video was shot in the former home of Randolph Scott.The young woman in the video was played by actress Mischa Barton. The young man in the video was played by actor Matt Dallas (Kyle XY).

 

Zo een hele boterham.

 

Aan jou voor een volgende....

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wil niet weten hoeveel acteurs ik inmiddels al had gestalkt...

 

Ja Truus, maar met twee afbeeldingen naar een western filmfiguur. ;) Trouwens hij was in de US nog meer bekend dan John Wayne , alhoewel ik eerlijk moet toegeven dat ik heel weinig films van deze man heb gezien. :)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Truus, maar met twee afbeeldingen naar een western filmfiguur. ;) Trouwens hij was in de US nog meer bekend dan John Wayne 

 

Ja, maar die hints kwamen pas later, toen had ik er al tig lastig gevallen  ;)

En bij John Wayne heb ik nog wel voor de deur gestaan, maar die deed niet open... 

 

Maar geen probleem hoor, het hoeft ook niet altijd gemakkelijk te zijn  :D

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...