Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Hier dus :

Tadeusza Kościuszki 10
Sopot, Polen
 

http://goo.gl/maps/KqYWY

 

en de man is : Klaus Kinski :

 He is the father of Nastassja Kinski, Pola Kinski, and Nikolai Kinski, all actors. In 2013 he was accused by his eldest daughter, Pola, of incest and sexually abusing her. These accusation were also supported by his younger daughter, Nastassja.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites



Alles correct Gene ! :)

Het symbool van de "Wehrmacht" was duidelijk dacht ik.


"Broken Bicycles" kwam uit de soundtrack van de film "One From The heart" waarin Nastassja Kinski schitterde.

Wil nog even dit meegeven :

Over het feit dat hij Pola sexueel misbuikte , antwoordde de man :

He once told me that it was completely natural, that fathers all over the world did that with their daughters


http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-20971857


Een grotere walging kan een mens niet opwekken.


Aan jou voor een volgende.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , misbruik : het zal wel van alle tijden zijn denk ik , en het zijn altijd de zwaksten die het slachtoffer zijn : als zelfs moeder Theresa  de giften die voor de armen bedoeld waren, doorsluisde naar geheime bankrekeningen in het buitenland  ...

Probeer maar eens ouder te worden zonder in cynisme te vervallen ...

 

over naar iets leukers :

waar zijn we en waarom vindt mijn vrouw het ongepast als ik te lang naar de etalage kijk ?

post-41082-0-80692400-1363205311_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar zijn we en waarom vindt mijn vrouw het ongepast als ik te lang naar de etalage kijk ?

 

Weet niet Gene of jij of ik te lang naar de feeds heb gekeken vandaag. ;)

 

Maar ik laat deze even passeren voor iemand anders.

 

Oja , ik heb nog een foto van deze plaats. :grin:

post-37533-0-78975600-1363208360_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik concluderen dat jij er ook wel eens voor de etalage staat :D ???

 

Feedhunters zijn rare kerels en doen altijd een beetje aan voyeurisme , zit bij ons ingebakken. :lol:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gene ik had de locatie vanmiddag al gevonden, maar ik kan geen info vinden over een bijzondere etalage.

Het enige wat ik wel vinden kan is dit, maar gezien je hints denk ik eigenlijk niet dat dit goed is...

 

"Another one of my favorites and is a very fine and inexpensive souvenir shop is Galleria Mariana.  This shop is at the corner of via di Porta Angelica and Borgo Pia (via di Porta Angelica 69A,71) across the street from St. Anne's Gate which is the entrance point for employees and vendors to Vatican City"

 

http://goo.gl/maps/tSUzq

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus ,met het plaatje zit je heel close, maar wat de uitleg van de etalage betreft : onvoldoende om je antwoord goed te keuren :( ,

Mijn vrouw zou zeker geen probleem hebben als ik een souvenir -shop wil bezoeken ...

maar in deze  etalage ga je geen souvenirs vinden vrees ik ...

Probleem is natuurlijk dat die bewuste straat geen streetview heeft om één en ander te controleren : je moet dus eerst de naam en het adres van de "shop" vinden alvorens je naar google-maps gaat .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...