Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Dus toch ..Ayrton Senna . 

Geboren in Santana , Sao Paulo , : http://goo.gl/maps/5TSko

en begraven in : Cemitério do Morumbi (Morumbi Cemetery) is a cemetery in São PauloBrazil. It's located in the affluent neighborhood of Morumbi.

Hier dus : http://goo.gl/maps/ifFlo

 

En Bruno : is zijn neef die het ook in de autosport probeert .

Lolo Ferrari with the big bobbies : ik dacht niet dat Senna voor Ferrari gereden heeft , wel voor MacLaren , maar zijn grote rivaal Alain Prost reed toendertijd voor Ferrari ( of niet ) .

 

ps Truus : heb jij ook een probleem om met chrome de coordinaten-links te openen : ik krijg telkens een foutbericht als ik de wiki-coordinaten wil openen van een bepaalde plaats .

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal juist Gene.  :)

Bekend genoeg om toch hier te plaatsen, dacht ik. Zo'n man verdient wel een plaatsje in onze ere-galerij, toch?  ;)

En het klopt, hij heeft idd nooit bij Ferrari gereden. De hint was ook eigenlijk een verwijzing naar :

"Memorial at the Autodromo Enzo e Dino Ferrari, where Senna was killed." 

 

Wat een dramatisch race weekend was dat. Senna heeft trouwens lang getwijfeld of hij wel of niet zou gaan rijden die dag, na het tragische ongeval van Ratzenberger op de zaterdag ervoor. Wist je trouwens dat in het wrak van zijn bolide de Oostenrijkse vlag werd gevonden? Die had hij bij zich, als eerbetoon aan Ratzenberger...

 

Dan geef ik de regie nu weer terug aan jou en mag jij weer verder ...

 

Oh trouwens, Ja, ik heb ook meerdere malen problemen met de links mbt de coördinaten. Ik dacht even dat het een geheugen probleem bij mij was (ik heb nl meestal wel minstens 20 tabbladen openstaan, lol), maar dat is het dan dus niet (tenzij jij dat ook open hebt natuurlijk :grin: ).

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info i.v.m. toolserver.org . Ik moet dus niet verder zoeken .

Senna was zeker een grote : tot daar heb ik de F1 ook met plezier en spanning  gevolgd . Toen de heerschappij van Schumacher aanbrak heb ik afgehaakt : de emoties waren uit het spel verdwenen . Mijn mening hé .

Ik kom straks wel met nieuwe opgave .  

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fout zit in toolserver.org die verwijst de coordinaten door aan google maps..

 

ok, bedankt! Dan ligt dat gelukkig niet aan "mijn" geheugen..  :grin:

 

Gene, ik snap wel wat je bedoelt. Er moet wel een beetje spanning in zitten, tegenwoordig haak ik ook vaak halverwege af. Vaak vind ik de start nog het spectaculairst van de hele race..

Eigenlijk vind ik de MotoGP veel boeiender, en dat komt vooral door Rossi. Zonder hem zal het waarschijnlijk ook een stuk saaier worden. (en dat is slechts mijn mening hè,  :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak vind ik de start nog het spectaculairst van de hele race..

Daar kunnen we hier in Belgie met de F1-races  in Spa-Francorchamps  wel één en ander over vertellen ...geniet nog maar eens mee:

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...