Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Drukke dagen, maar tussen de bedrijven door zal ik je verlossen Gene 

 

link : http://goo.gl/maps/lybhE

 

Kapiʻolani Medical Center for Women and Children is part of Hawaii Pacific Health's network of hospitals. It is located in HonoluluHawaii, within the residential inner city district of Makiki.

It is also known for being the birthplace of Barack Obama, the 44th President of the United States.

Obama was born on August 4, 1961, at Kapiʻolani Maternity & Gynecological Hospital (now Kapiʻolani Medical Center for Women and Children) in Honolulu, Hawaii,[2][5][6] and is the first President to have been born in Hawaii.[7] His mother, Stanley Ann Dunham, was born in Wichita, Kansas, and was of mostly English ancestry.[8] His father, Barack Obama, Sr., was a Luo from Nyang’oma Kogelo, Kenya.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de verlossing Truus , mijn hints waren nu echt wel opgebruikt . En dan te bedenken dat het plaatje "Office" een ovale vorm heeft ... Die Lion-King hint zal nu ook wel duidelijk zijn  , anders even terugdenken aan het  "Birth-Certificate" van Obama.

En blijkbaar zijn de voorouders ooit vanuit Leiden vertrokken ... vandaar het wapenschild . 

Ik weet niet of het Witte Huis een " White Room " heeft , maar ik wou dit stukje muziek al lang plaatsen, het moest dus hier maar: het geeft mij nog altijd een gelukkig gevoel ...

Truus : nu jij weer .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ik weet niet of het Witte Huis een " White Room " heeft , maar ik wou dit stukje muziek al lang plaatsen, het moest dus hier maar: het geeft mij nog altijd een gelukkig gevoel ...

 

Dan gaan we daar niet moeilijk over doen hoor, wij mij betreft is daar gewoon een "White Room" aanwezig  ;)

Is inderdaad nog steeds een lekker nummer.

 

Ach, dan blijven we ook nog maar even bij de muziek, maar wel in de vorm van een gebouw.

Hoe heet het en waar is het te vinden?

post-62319-0-23999200-1366223533_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus , bedoel je dit :

 Their opening night in DetroitMichigan was at Baker's Keyboard Lounge, a jazz club built in the 1930s that has played host to famous musicians including musicians who spanned the genre with artists as diverse as Dexter Gordon and Sonny Stitt.

 

 http://goo.gl/maps/UnB5G

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect Gene, hoe heb je dat nou zo snel gevonden?  :D

 

Het ging idd om :

Baker's Keyboard Lounge is the world's oldest operating jazz club, operating since May 1934.

en : 

Jazz singer Eddie Jefferson was shot and killed at Baker's Keyboard Lounge on May 8, 1979. He had left the club with alto sax man Richie Cole around 1:35 a.m. and was shot while walking out of the building.

 

M'n hints liggen inmiddels in de prullenbak, en jij mag weer verder...  :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...