Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

hint : maar even een moderne versie loslaten.

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hint : van dit album hebben jullie er nu al zes op een rij , maar er kan nog altijd ééntje bij.

 

Ben weg tot vanavond , dus indien gevonden , plaats gerust een nieuwe.

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dit moest dus makkelijk zijn ... ik heb zowat alle jazz-clubs van New York tot New Orleans nagetrokken , maar wie denkt er nu aan Washington ... en de dame in kwestie was me ook al niet bekend ... moeilijk man  :cry: .

Maar uiteindelijk dus toch gevonden :

deze plaats : http://goo.gl/maps/MH8nO

 Blues Alley in Washington: http://en.wikipedia.org/wiki/Blues_Alley

 In January 1996, the material for Live at Blues Alley was recorded over a two-day period at Blues Alley in Washington, DC. Due to a technical glitch on the first night of recording,[17] only the second night's recording was usable

En de dame in kwestie :

Eva Marie Cassidy (February 2, 1963 – November 2, 1996) was an American vocalist and guitarist known for her interpretations of jazzblues,folkgospelcountry and pop classics. In 1992, she released her first album, The Other Side, a set of duets with go-go musician Chuck Brown, followed by the 1996 live solo album entitled Live at Blues Alley. Although she had been honored by the Washington Area Music Association, she was virtually unknown outside her native Washington DC, when she died of melanoma in 1996.

 

en deze cover :

 

 

 

post-41082-0-76965300-1366792688_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan maar volgende opdracht : ik weet dat het hopeloos is , maar ik geef niet op : er moet toch ergens een album-cover zijn die Crazy Sat niet kent .... denk ik .

Daar gaan we dus weer :

Welke cover , welk album , welke artiest .... 

 

 

post-41082-0-71044000-1366793780_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog vlug even dit :

 

Is een zangeres die je gewoon moet kennen Gene , heb reeds veel over haar gelezen.Prachtig om haar bezig te zien maar spijtig genoeg weggemaaid door een melanoom op een leeftijd van slechts 33 jaar. Ik heb haar ganse optreden in the Blues Alley op DVD staan en steeds als ik die opzet krijg ik dat "kippevelgevoel".
Binnenkort komt een filmdocumentaire uit over haar leven verfilmd door Nigel Noble.

Die hint met David Bowie sloeg natuurlijk hierop :


Additional chemotherapy would be ineffective, and on November 2, 1996, Cassidy died at the age of 33 at her family home in Bowie, Maryland.

De rest waren allemaal songs van dit album.

 



_________________________________________________________


 

 

 

 er moet toch ergens een album-cover zijn die Crazy Sat niet kent .... denk ik


Ja , natuurlijk zijn er die ik niet ken hoor , maar deze weet ik gewoon uit het hoofd. Je komt ook onder mijn duiven schieten he. :D

 

Zo nu ben ik er vandoor....

 

 

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , natuurlijk zijn er die ik niet ken hoor , maar deze weet ik gewoon uit het hoofd. Je komt ook onder mijn duiven schieten he.

Shit , je hebt hem dus al herkend .

Ok , ik beloof dat ik Eva Cassidy ga beluisteren , en ook dat ik voortaan van je duiven zal afblijven - maar het zou wel leuk geweest zijn mocht je deze niet gevonden hebben ....  :D .

Hint :

Toen ik  controleerde of deze opdracht al niet vroeger geplaatst was bleek dat jij  inderdaad iets gelijkaardig gevraagd had en dat ik een foutief antwoord had gegeven : dat foutief antwoord van toen is nu het correcte antwoord . 

Maar aan deze hint heeft geen kat iets , dus maar snel een nieuwe . 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet bekennen dat ik ook nog nooit van Eva Cassidy had gehoord, maar deze naam is al wel enkele keren voorbij gekomen ;)  :

 

Too Long in Exile is the twenty-second studio album by Northern Irish singer-songwriter Van Morrison, released in 1993 (see 1993 in music). It was one of Morrison's most commercially successful albums in years, due in part to a cover of "Gloria", one of his own songs originally recorded by Them. This newer version with guest vocals and guitar from blues legend John Lee Hooker was released as a successful single charting at #31 in the U.K..

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Too_Long_in_Exile

 

link : http://goo.gl/maps/35TDl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom gewoon even tussendoor. Is idd. een prima album van "Van" , in deze periode heeft hij geweldige mooie albums gemaakt , maar als ik echt moet kiezen dan ga ik nog altijd voor "Astral Weeks".

 

@ Gene :

 

Ik was juist aan het denken van die hint van "Gloria in Excelsis Deo" . Ik heb hier nog altijd een LP van die Antwerpse groep "The Jokers" liggen ( De Vlaamse Shadows ) , herinner je deze nog ? :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=F0FgnldzdRw

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al met al een rommelig zootje hierboven , maar Truus mag gerust zijn : je antwoord was volledig correct en Crazy Sat kan terug op beide oren slapen : ik blijf voortaan ver weg van alles wat met Van te maken heeft , al had ik toch stiekem gehoopt ..... je kan me toch geen gebrek aan lef verwijten hé ? 

The Jokers , tja wie kent ze niet  ,maar één Shadows-groep was echt wel voldoende voor mij : om het in het Vlaams te zeggen : 

zij konden schoon spelen ....

 

Truus : kom maar op met de volgende opgave , ik ga wat naar Eva luisteren ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...