Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Als Gene het goed vind plaats ik er wel eentje, heeft hij even rust om de laatste "loodjes" van het secret level van de ultimate riddle op te lossen :D

Salu2, D.Quijote

 

Spelbederver ;) , je hebt zeker al begrepen dat ik met een probleem zit op VI , en ik vertik het om een hint te vragen :P .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de juiste zoekwoorden die verscholen zitten in de titel of uitvoerende, moet je in iedergeval kunnen vinden waarover het gaat.

Trouwens ik had nog 75 andere foto's kunnen plaatsen en die hebben allemaal hetzelfde gemeen als die 2 eerste foto's.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de juiste zoekwoorden die verscholen zitten in de titel of uitvoerende, moet je in iedergeval kunnen vinden waarover het gaat.

Trouwens ik had nog 75 andere foto's kunnen plaatsen en die hebben allemaal hetzelfde gemeen als die 2 eerste foto's.

 

Salu2, D.Quijote

 

Vraagje: Hebben we dan nu ook de juiste zoekwoorden om juist deze 2 plaatjes te kunnen vinden of moeten we ze alle 75 bij langs..? :crazy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Truus, die 1ste is goed natuurlijk.

 

Roadrunner was alleen het 1ste gedeelte nodig dus road.

 

Bij die 1ste staat ook een steen met opschrift langs de weg die het een en ander verklaard.

 

Bij die 2de staat een bord op die plaats langs de weg die dit verschijnsel verklaard ( spooky ..... ;) )

 

Kenny G heeft trouwens een L.P. gemaakt met de naam Gravity

 

Probeer nog even van beide locaties de steen en het bord te vinden.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...