Gene 1225 Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 (aangepast) Truus , volgens mijn kaarten zit je hier : http://goo.gl/maps/KIgXM en de persoon : Marie Laveau (September 10, 1794 – June 16, 1881[1]) was a Louisiana Creole practitioner of Voodoo renowned in New Orleans. She was born freein New Orleans. Meer info : http://en.wikipedia.org/wiki/Marie_Laveau The song "Witch Queen of New Orleans" (1971) by Redbone describes Marie La -voodoo- Veau, who is the witch-queen of New Orleans. The song reached number 21 on the Billboard Hot 100. Marie Laveau continues to be a central figure of Louisiana Voodoo and of New Orleans culture. Gamblers shout her name when throwing dice, and multiple tales of sightings of the Voodoo queen have been told. Her grave has more visitors than the grave of Elvis Presley. Although she is not yet officially considered a saint, there is a strong movement to have her canonized. 24 april 2013 aangepast door Gene 1225 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 Dit nummer dus : Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 Perfect Gene, knap gevonden. Alleen... veel te snel natuurlijk hè En ik zie zelfs al antwoorden op hints die nog moesten komen .. Tja, hier kan ik niet tegen op hoor. Mag jij ons nu weer aan het werk zetten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 24 april 2013 Delen Geplaatst: 24 april 2013 Bedankt Truus , maar ik wordt nu door mijn eigen snelheid gepakt ... ik heb niets klaar . Als jullie iets in de schuif hebben : doe maar , anders is het wachten tot morgen : ben nu echt wel aan mijn bed toe ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Volgende opgave : De hoek van dit gebouw is "wereldberoemd" dank zij de foto op een albumhoes . Waar , en wie ? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Tja, dat moet dan deze zijn : The New York Dolls - The New York Dolls - 1973 - (back cover photo - made B+W for emphasis) Location: outside the Gem Spa at the southwest corner of St. Mark's Place and 2nd Avenue. deze locatie dus ; http://goo.gl/maps/E0NFr http://www.youtube.com/watch?v=3lKWZ3Ohod0 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Gene, ik hoop dat je het goed vindt dat ik vast een nieuwe opdracht plaats. Ik moet nl zo weg en zal vanavond ook niet veel tijd hebben. Dan staat het er maar vast Ik wou nog maar even bij de album covers blijven: welk album, van wie en waar? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 en nog maar gauw even een hint : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Truus , je antwoord is volkomen correct , maar gelieve in het vervolg twee dagen te wachten om te antwoorden , anders heeft Crazy Sat geen enkele kans meer .... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 gelieve in het vervolg twee dagen te wachten om te antwoorden , anders heeft Crazy Sat geen enkele kans meer .... Niks ervan, moet 'ie maar sneller zijn 'k heb even gauw wat tijd om nog een hint voor jullie te plaatsen : Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crazy Sat Geplaatst: 25 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2013 (aangepast) Niks ervan, moet 'ie maar sneller zijn Groot gelijk meid , ik had ook de oplossing maar toen ik deze wilde plaatsen zag ik dat jij vier minuten vroeger was. Jouw opgave : Giant's Causeway http://en.wikipedia.org/wiki/Giant%27s_Causeway Album : Houses of the Holy (1973) - Led Zeppelin http://en.wikipedia.org/wiki/Houses_of_the_Holy#Album_sleeve_design Cooking in the Danger Zone verwijst naar , Stefan Gates. As a child, Stefan, along with his sister Samantha, were photographed for knitwear patterns and appeared separately in commercials and TV dramas, including Poldark. They were the child models on the cover of English rock band Led Zeppelin's album Houses of the Holy (1973). Stefan was aged five at the time of the photo shoot. http://en.wikipedia.org/wiki/Stefan_Gates https://maps.google.com/maps?ll=55.240833,-6.511667&spn=0.01,0.01&t=h&q=55.240833,-6.511667 25 april 2013 aangepast door Crazy Sat feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Truus0007 Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Perfect Crazy Sat, en snel genoeg om Gene te verslaan Ik zal de 1e hint nog even uitleggen : De song, the Crunge, was the title of a season 5 episode of That 70s Show. All season 5 episodes were named after Led Zeppelin tunes. Dan mag jij nu weer, Crazy Sat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gene 1225 Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Crazy sat : had jij (of iemand anders ) deze opdracht niet al eens geplaatst ? Ik weet bijna zeker van wel, maar de zoekfunctie leverde mij niets op . Wat geen afbreuk doet aan de opdracht van Truus natuurlijk , ik betwijfel of de zoekfunctie correct werkt . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crazy Sat Geplaatst: 25 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2013 Eerlijk gezegd, zegde me dit plaatje wel iets maar ik kon me echt niet meer herinneren van waar . Mijn euro viel pas bij "Cooking in the Danger Zone". Ik heb ook even met de zoekfunctie geprobeerd maar helaas zonder resultaat. _______________________________________________________________________________ Maar op naar een volgende. Ik blijf even in de muziekwereld. Maar dit keer geen album cover. Wel zie je een plaats die regelmatig het nieuws haalde. Het toeval wil ook dat hier een bekende groep werd opgericht. Waarvoor diende deze plaats en welke groep werd hier opgericht ? feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crazy Sat Geplaatst: 25 april 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2013 hint : feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten