Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Te gek om los te lopen : ik had vanaf de tweede hint al het gevoel dat het om een ramp met een "airship" moest gaan . Heb ik alle ongevallen nagetrokken , en geloof me , er zijn er tientallen : kijk maar voor de lijst op wiki : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airship_accidents .

Uiteraard sla ik de Hindenburg over , want dat is te zeer voor de hand liggend .. :whistle:  :mad:

 

En dus toch : De Hindenburg 

Hier : http://goo.gl/maps/BCN5D

 

en die album-cover slaat natuurlijk op Led Zeppelin . 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard sla ik de Hindenburg over , want dat is te zeer voor de hand liggend .. :whistle:  :mad:

 

En uiteraard is dat het enige juiste antwoord.  Ach Gene, het kan soms zo gemakkelijk zijn  :P

Ik kan me voorstellen dat de horloge hint niet helemaal duidelijk is, maar geloof me dat is een echte Zeppelin LZ129 Hindenburg 7046-1.

Ik zal maar geen link naar de site plaatsen, om een bepaalde e-mail in mijn inbox te voorkomen  ;) . Anders google maar eens.

Als je ver genoeg op de locatie inzoomt, zal je dit te zien krijgen: het Hindenburg memorial :

 

post-62319-0-81452100-1367941969_thumb.jpg

 

Dan mag jij nu weer verder Gene..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ondertussen weet ik dus ook waar alle overige zeppelins en gelijkaardige airships gecrasht zijn ...Je leert hier altijd wat bij .

 

In dit gebouw bracht een jongen met zijn ouders  de vakanties door .

Later , als volwassene , verbleef hij er nog een tijd  , maar dan om te werken . 

Waar is het en om wie gaat het ? 

post-41082-0-20289800-1367948417_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Satmenneke :

de hints komen er aan , het is wel de bedoeling dat je het google-plaatje vind en de vraag over de persoon oplost ... de hints moeten je daarbij helpen. Met het trouwen zit je niet helemaal goed ... Succes .

post-41082-0-71315400-1368036946_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...