Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Te gek om los te lopen : ik had vanaf de tweede hint al het gevoel dat het om een ramp met een "airship" moest gaan . Heb ik alle ongevallen nagetrokken , en geloof me , er zijn er tientallen : kijk maar voor de lijst op wiki : http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airship_accidents .

Uiteraard sla ik de Hindenburg over , want dat is te zeer voor de hand liggend .. :whistle:  :mad:

En dus toch : De Hindenburg 

Hier : http://goo.gl/maps/BCN5D

en die album-cover slaat natuurlijk op Led Zeppelin . 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Uiteraard sla ik de Hindenburg over , want dat is te zeer voor de hand liggend .. :whistle:  :mad:

En uiteraard is dat het enige juiste antwoord.  Ach Gene, het kan soms zo gemakkelijk zijn  :P

Ik kan me voorstellen dat de horloge hint niet helemaal duidelijk is, maar geloof me dat is een echte Zeppelin LZ129 Hindenburg 7046-1.

Ik zal maar geen link naar de site plaatsen, om een bepaalde e-mail in mijn inbox te voorkomen  ;) . Anders google maar eens.

Als je ver genoeg op de locatie inzoomt, zal je dit te zien krijgen: het Hindenburg memorial :

post-62319-0-81452100-1367941969_thumb.jpg

Dan mag jij nu weer verder Gene..

Geplaatst:

En ondertussen weet ik dus ook waar alle overige zeppelins en gelijkaardige airships gecrasht zijn ...Je leert hier altijd wat bij .

In dit gebouw bracht een jongen met zijn ouders  de vakanties door .

Later , als volwassene , verbleef hij er nog een tijd  , maar dan om te werken . 

Waar is het en om wie gaat het ? 

post-41082-0-20289800-1367948417_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Geplaatst:

Vivien Leigh (gone with the wind)  - The Yarbirds waar Jeff Beck weer in speelde -

The root (waar het allemaal begon)

Hint 3 trouwen?? ......

Meer hints aub

Geplaatst:

Hoi Satmenneke :

de hints komen er aan , het is wel de bedoeling dat je het google-plaatje vind en de vraag over de persoon oplost ... de hints moeten je daarbij helpen. Met het trouwen zit je niet helemaal goed ... Succes .

post-41082-0-71315400-1368036946_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.