Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Knap Truus , want niet zo voor de hand liggend . 

Alle Big en Small hints zullen nu wel duidelijk zijn , de hint "Island in the Sky" verwees naar de naam die de japanse architect aan het gebouw gaf en Real Love ( Mary J blige) was het eerste opgenomen nummer van N.B. .

Maar de man werd net voor zijn 25ste doodgeschoten . Zo haal je natuurlijk niet de fameuze club van de "27" .

Crazy Sat heeft dus niet kunnen profiteren van het thuisvoordeel met de hint van Will Tura  :D , dus is het nu weer aan  jou Truus .  

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


de hint "Island in the Sky" verwees naar de naam die de japanse architect aan het gebouw gaf   

 

Dan denk ik dat ik met wat geluk bij de juiste persoon uitkwam. Door "rapper" en "sky" te googelen, kwam ik bij de song "Sky's the limit" van B.I.G. , maar daar vond ik geen locatie. Door B.I.G. verder te onderzoeken (paste toch wel met wat andere hints..) vond ik uiteindelijk de juiste song/locatie. Soms moet je gewoon een beetje mazzel hebben hè ?  :)

 

Ik heb voor jullie ook een video-clip locatie gevonden. Uiteraard met de gebruikelijke vragen...

post-62319-0-38449600-1368732683_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even wat druk geweest deze week , dus dan maar de zaterdagvoormiddag er tijd voor maken. :)



"Come into My World" is a song by Australian recording artist and songwriter Kylie Minogue, which was released on her eighth studio album Fever (2001).

The video was shot on 8 September 2002 at the intersection of Rue du Point du Jour and Rue de Solférino, in Boulogne-Billancourt, Paris.

Rest lees je wel in wiki :

http://en.wikipedia.org/wiki/Come_into_My_World

 

 

 

PS.: Truus, jij mag er gerust binnen komen. :grin:

 

post-37533-0-02816300-1368867193_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Truus ,

mooie tip met die "Van Buren " : letterlijk dus ...en ik ga natuurlijk op zoek naar de bekende dj om een link te vinden , stom hé  :cry: .

De Queen of Pop : blijkbaar zijn er vele :

Kylie Minogue : "Come Into My World"

en hier :

http://goo.gl/maps/vjJUm :

The video was shot on 8 September 2002 at the intersection of Rue du Point du Jour and Rue de Solférino, in Boulogne-Billancourt, Paris. Fifty extras were on hand, including Russian actor Sacha Bourdo. It took over fifteen takes to create the desired effect. Fifteen days were required for the video's special effects. The video was released in Paris on 21 October 2002.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, nu we beiden in de wereld van Truus zijn terechtgekomen....

En ja er zijn wel een tiental vrouwen die beweren de "Queen of Pop" te zijn.

Weet niet of Truus er ook zo knap uitziet als haar "familielid" na die jaren...  :)

Anders zak ik wel even af naar het hoge Noorden bij de "buren". :grin:

 

________________________________________________________________________________

 

 

Plaats maar even een nieuwe.

 

Zelfde opdracht : waar en welke videoclip werd hier opgenomen ?

 

 

post-37533-0-09304300-1368874116_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net weer thuis en zie daar ineens 2 goede antwoorden  :)

Ja, ik had wel gezien dat er meerdere dames de naam "Queen of Pop" hebben gekregen (of misschien wel zichzelf zo noemen), maar jullie  moeten er wel een beetje moeite voor doen natuurlijk ... en .... ik mag jullie veel te graag zien zwoegen.  :grin:

 

Weet niet of Truus er ook zo knap uitziet als haar "familielid" na die jaren... 

als je er nog aan twijfelt, het (hommel-)bier staat koud hoor .. 

 

En natuurlijk hebben jullie beide reeds een plekje in mijn wereld veroverd  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je er nog aan twijfelt, het (hommel-)bier staat koud hoor ..

 

Daar twijfel ik niet aan.

Maar in Poperinge drinken wij altijd drie hommelbiertjes.

Eentje om te proeven,eentje om te drinken en eentje om het af te leren... :D

_______________________________________________________________________________

 

Om de opdracht verder te zetten :

 

De plaats is veel verder dan Parijs.

 

Bij de vorige opdracht werden de mannen opgezadeld met de vraag van een mooie vrouw ( ik bedoel wel de titel song ).

Nu zitten de vrouwen opgezadeld met een vraag , moet toegeven is geen directe vraag maar toch , van een mooie man.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar in Poperinge drinken wij altijd drie hommelbiertjes.

Eentje om te proeven,eentje om te drinken en eentje om het af te leren... :D

 

Maar door die Alzheimer, begin je daarna gewoon overnieuw zeker

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...