Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Perfect Truus !

De juiste bron gevonden. :D

 

Vind ik persoonlijk een fantastisch album.

Bedankt voor de song keuze , ook een knap nummer.  Als je maar niet met dat souvenir terug komt uit Londen na die "Toujours L'Amour" . :grin:

 

Een van de heel bekende video clips hier opgenomen , en dan terug aan jou.

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry, duurde even wat langer. Ik moet maar 's even gauw weer wat info verzamelen voor nieuwe opdrachten ...

 

Ik heb nu eerst deze, wederom maar weer een video-clip locatie. Maar let op, van deze song zijn 2 verschillende video's gemaakt en één is hier opgenomen :

post-62319-0-27598900-1368970271_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus, er zijn wel meerdere video clips opgenomen dacht ik , en het diende ook als een album cover.

 

Maar we kunnen niet blijven ping-pong spelen , dus deze laat ik deze even aan iemand anders.

 

tip : er zit reeds een enorme hint (richting band) in het plaatje zelf, dus goed kijken

 

kijk helemaal rechts ... ;)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou allemaal maar zo 's kunnen, Crazy Sat  :D

 

De song is geschreven door de zanger van de band nadat zijn moeder overleed aan kanker.

Aangezien mijn moeder die strijd jaren geleden ook verloor, raakt deze song mij toch altijd weer.

Buiten dat om, is het gewoon ook een hele mooie song, die de band zelfs een Grammy Award opleverde  :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , de song vinden was makkelijker dan de opname-locatie : er circuleren wel verschillende  versies op YouTube . Ik had natuurlijk beter direct de vertrouwde wiki er moeten bijhalen :

"Drops of Jupiter (Tell Me)" (or shortened to "Drops of Jupiter") is a Grammy Award winning[1] song written and recorded by American rock band Train.

In an interview with VH1, lead singer Pat Monahan revealed that he wrote this song about the death of his mother.

The video was shot at Union Station (Los Angeles).

Hier dus :

http://goo.gl/maps/zVZZ6

 

en deze song : moge hij wat vertroosting brengen aan allen die hun moeder verloren hebben ...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect Gene. 

 

Ik moest vanmiddag snel op zoek naar een nieuwe opdracht. Deze song zat in mijn hoofd en inderdaad op wiki de video locatie gevonden.

Dat er op die locatie veel gefilmd is, daar kwam ik achter nadat ik de opdracht had geplaatst...  :whistle:

Dank je voor het plaatsen van de song  :)

 

Mag jij ons nu weer aan het werk zetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...