Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Zo'n beetje alle hints gaan richting de band, die trouwens al meer dan 30 jaar bestaat. Er zitten expliciete verwijzingen bij naar de naam van de band. Als je de clip weet, dan weet je ook wat Monty Python er mee te maken heeft. En dan weet je ook waar het kasteel is natuurlijk.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan geen hints meer bedenken..

 

Salu2, D.Quijote

 

Ik kom je helpen Don, ik moest eerst wel even terugzoeken wat ik in hemelsnaam ooit bedoeld had met die hint  :D

Goed, dit dus :

 

"Can I Play with Madness" is the sixteenth single released by Iron Maiden

The video of the song was set at Tintern Abbey and Chislehurst Caves, and features Graham Chapman; this would be one of his last appearances on television before his death in October 1989 of cancer.

The band appears on a TV screen showing footage from "The Number of the Beast" video and the Live After Death concert film.

De Jennifer Saunders hint kan ik 2 kanten mee op :

1. Chapman plays an irritable art instructor who criticizes a young student for drawing Iron Maiden mascot Eddie 

Zij is getrouwd met Adrian Edmunson, die de rol van Eddie speelt in Bottom

of:

2. Zij speelt zelf een rol als Ice Maiden in de "Comic Strip Presents.." 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Can_I_Play_with_Madness

 

locatie : http://goo.gl/maps/qjR8H

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Tintern_Abbey

 

En de song :

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè hè eindelijk, nog even dit in het 1ste filmpje na ongeveer 1 min. staat er een "iron maiden" links van de presentator, na 5.50 min van  hetzelfde filmpje nog een keer en wordt zelfs de naam gezegd. Het 2de filmpje slaat op 666 ( een nummer van iron maiden ) Wat betreft Jennifer Saunders, zij speel Eddie in absolutly fabalous. Het monthy python filmpje "Bruce" slaat ook op de zanger van de band Bruce Dickinson. In the pit and the pendulum komt Barbera Steele aan haar eind in een Iron Maiden.

 

Nou jij weer

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de verdere uitleg Don.

Ik zal je vertellen dat ik al eerder bij Iron Maiden terecht was gekomen, door "Number of the Beast" en "Bruce" te googelen. Maar ik was zo gefixeerd op een kasteel, dat ik niet eens in de gaten had dat ik de juiste song zelfs al had gevonden. Ik heb 'm echt nog onder m'n favorieten geplakt voor een eventuele volgende opdracht, hahaha niet m'n meest heldere moment..  :whistle:

Om nog maar te zwijgen van de Jennifer Saunders hint, natúúrlijk was zij zelf "Eddie", duh..

 

Deze blamage maar gauw vergeten en verder met de volgende  :D

 

In dit huis heeft een bekende muzikant gewoond, deze muzikant is trouwens al eens in het spel voorbij gekomen...

post-62319-0-25273200-1369903894_thumb.png

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...