Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

@ Truus,

 

Het was natuurlijk al goed, ik heb er zelf ook moeite mee gehad, om de geboorte plaats te vinden. Raar toch dat er heel veel verwijzingen zijn naar dat chateau Malmoré, dat hij daar geboren is.

 

Dus jij mag aan zet.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Raar toch dat er heel veel verwijzingen zijn naar dat chateau Malmoré, dat hij daar geboren is.

 

Ja, idd. Zal wel een sneeuwbaleffect zijn, iemand zet het op Internet en anderen nemen het klakkeloos over (zoals ik dus ook al deed  :whistle: )

Gaan jullie zijn graf nog bezoeken ? Is haast wel een "must" hè, als je er al zo dicht bij bent.. en heel bijzonder natuurlijk.

 

De volgende dan maar :

Ik ga jullie maar weer eens een music-video locatie laten zoeken en wel hier.

De video is binnen in dit gebouw opgenomen.

post-62319-0-63532300-1370263218_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Don, die locatie moest haast wel geweest zijn (zo bekend hè ?), maar ik wou het toch proberen (eigenwijs als ik ben  :D )

Nu de locatie bekend is, weet je dan ook welke video ik bedoel ?

De song is van een band die nu 18 jaar bestaat en (mits ik niet al te laat ben...) morgen live zal zien spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus , ik heb niet gecontroleerd of ze morgen in Nl optreden, maar het kan volgens mij alleen nog om deze video gaan:

 

Many of Horror" is an alternative rock song written by Simon Neil of Scottish band Biffy Clyro for their fifth studio album Only Revolutions. The song was released as the fourth single from the album on 18 January 2010.[2

 

The video for the song features the band playing in Battersea Power Station. Occasionally, lead singer Simon Neil's face appears distorted.

 

En dat het om Battersea Power Station ging , dat wisten we dus al hé Don ? 

http://en.wikipedia.org/wiki/Battersea_Power_Station_in_popular_culture

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Gene, dat is natuurlijk helemaal goed.   :)

Heel moeilijk was de opdracht denk ik ook niet hè ?

Maar ik wilde jullie op m'n eigen maffe wijze vertellen dat ik morgen naar Muse ga, en zij zullen daar o.a. in het voorprogramma staan  :D

 

Mag jij nu weer verder, Gene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...