Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

 

 Ook voor een bekend Brits duo werd het een grote hit.

 

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ook voor een bekende Amerikaanse zangeres werd het een grote hit.

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 2 "rare" dagen hier, de hoogste tijd voor wat ontspanning .... 

 

Met al die hints was de persoon al snel gevonden, maar ik worstelde nog met het adres...

Daar gaat 'ie dan :

 

Daniel Ray Whitten (May 8, 1943 – November 18, 1972) was an American musician and songwriter best known for his work with Neil Young and Crazy Horse, and for the song "I Don't Want To Talk About It", a hit for Rita CoolidgeRod Stewart and Everything but the Girl.

Meer info hier : http://en.wikipedia.org/wiki/Danny_Whitten

 

en hier ergens het adres gevonden : http://www.dannyraywhitten.com/Downtown%20Website%20Version.pdf

 

link locatie : http://goo.gl/maps/3xCGY

 

En aangezien ik een zwak heb voor Rod Stewart  ...

Nou vooruit dan, voor de heren een versie gekozen tezamen met Amy Belle  :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE

 

En hier nog een foto van het huis :

post-62319-0-52850500-1370969691_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles perfect Truus !

 

Maar spijtig genoeg terug een triestige historie en toch heeft die man een formidabele hit neergezet. ;)

 

Het adres heb je ook in de juiste link gevonden.

 

Het duet met Amy Bell is ook heel mooi. :)

 

Eigenlijk werd ze door een vriend van Rod opgemerkt in Glasgow ( als straatzangeres ) en vrij spoedig mocht ze met hem mee naar de "One Night Only” show ( oktober 1994 ) in de Royal Albert Hall in Londen. Ik heb zo een gedacht dat die clip daar werd opgenomen; Zo zie je maar , spijtig dat ze daarna wat van het toneel is verdwenen.

 

 

Aan jou voor een volgende...

 

PS.: Niet wanhopen Truus , er zijn ook straten in Groningen. :D

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat jullie allemaal fijn hebben gedroomd  :D

Nu weer tijd om wakker te worden... De hint heeft overigens niets met de dames te maken

 

De song was een protest tegen een eerder ingevoerde wet in dit land

en in de video clip is de zanger in een mooie auto van dit merk te zien.

post-62319-0-13591900-1371020755_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, het liep enorm uit op m'n werk. Ik zal gauw even een nieuwe hint plaatsen..

een dubbele dan maar :

 

De song komt nu ook in computer games voor, mits je rijdt in dezelfde auto als in de video clip.

Tevens was het gedurende één seizoen aan het begin van dit programma te horen

 

post-62319-0-02602200-1371058963_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was even zoeken, ik dacht eerst dat we op zoek moesten naar een lokale speed-limit, maar het was dus de nationale speed limit, en dan krijg je dit:

de plaats:  Saugus Speedway in Santa Clarita, California.

hier: http://goo.gl/maps/RXrm4

 

I Can't Drive 55" was the lead single and first track from Sammy Hagar's eighth studio album VOA in 1984. Perpetuated by a very successful music video, it became a concert staple that continued throughout Sammy's tours as a member of Van Halen. The song is a reference to the National Maximum Speed Law in the United States, that originally set speed limits at 55 miles per hour (89 km/h).

The song's music video was directed by Gil Bettman.[3] The video was shot on location at the Saugus Speedway in Santa Clarita, California.

 The video shows Sammy driving a black Ferrari BB512i .In 2008, Hagar recorded a newer version of the song that was used in NASCAR Dirt to Daytona 2008 called I can't drive 195,

 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog net op de valreep, wilde net de boel gaan afsluiten ..  :D

 

Helemaal correct, Gene.

Volgens eigen zeggen kwam het idee voor de song toen hij zelf werd bekeurd voor te hard rijden:

Cop stopped me for doing 62 on a four lane road when there was no one else in sight. Then the guy gave me a ticket. I was doing 62. And he said, 'We give tickets around here for over-60.' and I said, 'I can't drive 55.' I grabbed a paper and a pen, and I swear the guy was writing the ticket and I was writing the lyrics.

 

Lijkt me trouwens een enigszins logisch protest, 55 mph (89 km p/uur) is toch ook wel erg langzaam...

 

Aan jou Gene, voor een volgende...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 55 mph (89 km p/uur) is toch ook wel erg langzaam...

Tja, jaren geleden werkte ik voor een amerikaans bedrijf en wat zeiden die jongens als ze op bezoek kwamen in ons land:

" you guys drive faster in town than we do on a highway " . 

 

Voor volgende opdracht is geen muziekkennis nodig: 

welke plaats is dit en welke historische gebeurtenis is er aan gekoppeld?

 

 

 

post-41082-0-39643500-1371075650_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...