Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

In de jaren zeventig ben ik jaren op vakantie geweest aan het Gardameer 

 

Aahh, het mooie Gardameer, ben ik ooit eens één keer geweest. Ik dacht al dat ik je ergens van kende  :D

 

Leuk, een "coole" hint  :)

 

O.k. veel plezier op het terrasje, neem er samen ééntje namens mij.  ;)

Ik ga nu eerst even eten en plaats daarna wel een nieuwe...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar met google maps moet het ook lukken want alles staat keurig in wiki.

 

Oh ja, wou ik nog zeggen. Ik weet niet of Google Earth nog problemen geeft, maar Google Maps werkt ook zonder Wiki hoor.

Als je maar een adres hebt gevonden, dit dan alleen even googelen en dan naar "maps" gaan, werkt prima  :)

 

Nog even een hint plaatsen en dan gauw even Queens of the Stone-Age zien (van Pinkpop) 

 

Een hint :

Deze muzikant heeft één van zijn albums naar deze straat vernoemd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk hoor, dat raggen op die gitaren  :D

De muzikant die jullie zoeken is wel van een ander genre, maar dit vind ik persoonlijk zeker niet minder mooi. 

Tegenwoordig veel solo, maar heeft in het verleden in 2 bekende bands gespeeld. Hij heeft in zo'n kleine 40 jaar tijd ook wel een aantal hits gescoord, maar is naar mening behoorlijk ondergewaardeerd. Het album, vernoemd naar de straat, was één van zijn inmiddels 11 solo albums.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er heel wat straten moeten voor aflopen maar uiteindelijk is het deze:

http://goo.gl/maps/076i6

Stanley Road is the third solo album by Paul Weller, released by Go! Discs in 1995.

 The album took its name from the street in Woking where Weller grew up.

The album's cover collage was created by the artist Peter Blake, designer of The BeatlesSgt Pepper's album artwork.

 

De bierspot heb ik niet opgezocht, wij belgen kennen immers alleen echt bier ... :D 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh geweldig Gene, je hebt het gevonden met de enkele hints die er stonden.

De hint die ik nu wilde plaatsen is dus niet meer nodig.  :D

Ik ben pas net weer terug, heb wederom enkele uren met m'n vader op de spoedopvang van het ziekenhuis doorgebracht.

Het gaat allemaal niet zo lekker de laatste tijd. Maar gelukkig is alles eerst weer zover onder controle en is hij inmiddels weer terug op z'n vertrouwde stekkie  :)

Bij de bier commercial is de song Wild Wood te horen, ook erg mooi, maar van dit album heb ik toch voor deze gekozen.

Aan het eind van de clip is trouwens nog het straatnaambord van Stanley Road te zien.

Mag jij nu weer Gene

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, een mooi nummer . Hopelijk gaat het nu weer goed met je vader en kan je weer zoeken naar dit:

 

Dit gebouw zou een grote rol spelen voor een aantal bands. Toch had de eigenaar/uitbater een ander soort muziek in gedachte toen hij de naam van de zaak bedacht.

Wie/wat/waar ?

post-41082-0-60746400-1371323456_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoor.

 

Vandaag Johnny Hollyday zeventig jaar !  Geeft voor het ogenblik zijn concert in Bercy (Parijs)

 

Dit is echt genieten. :D

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/333438-live-concert-johnny-holliday-vanuit-bercy-parijs-in-hd/?p=2164109

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoor.

 

Vandaag Johnny Hollyday zeventig jaar !  Geeft voor het ogenblik zijn concert in Bercy (Parijs)

 

 

Ik hoop dat ik op mijn zeventigste nog zo springlevend ben ...

Maar ik krijg de man niet gelinkt aan mijn opdracht, daarom doe ik het maar met deze : het is dan wel pidgin-french, maar elke fransman is al blij met een paar lieve woorden van een knappe vrouw ..

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussen het optreden van onze Johnny door. :)

 



CBGB

CBGB (Country, BlueGrass, and Blues) was a music club at 315 Bowery at Bleecker Street in the borough of Manhattan in New York City.

http://en.wikipedia.org/wiki/CBGB


At the third Television gig on April 14, 1974, Patti Smith and Lenny Kaye from the Patti Smith Group were in the audience. The band went on to make its own CBGB debut on February 14, 1975.

Marky Ramone of the Ramones and Debbie Harry of Blondie attend a screening of Burning Down the House, a 2009 documentary about CBGB's heyday.

 

 

http://maps.google.com/maps?ll=40.725278,-73.991944&q=loc:40.725278,-73.991944&hl=en&t=h&z=15

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog net een stukje kunnen meepikken van het concert van Johnny Hallyday : hij kan het nog hé ...

Oh ja: die bar in NY: alles perfect , Patti Smith gaf ook het allerlaatste concert voor de bar in 2006 gesloten werd.

Nu jij weer...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , heb hier echt wel van genoten. Zal de nostalgie zijn zeker. :)

 

 

 

Voor een volgende ga ik het niet moeilijk maken.

 

 

Dit gebouw heeft een grote rol gespeeld voor een aantal bands.

 

Tot morgen , ga mijn bed opzoeken.


 

post-37533-0-24564200-1371333571_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo , iedereen goed uitgeslapen ?

 

Voor een zondagmorgen laat ik deze mannen op jullie los. :grin:

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...