Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hint : het mag duidelijk zijn dat er moet gezocht worden naar een gemeenschappelijk "iets" op de drie plaatsen . In de drie vorige hints zit eveneens "iets" gemeenschappelijk wat duidelijk verwijst naar de zoekopdracht .

En dan is er nog dit :

post-41082-0-33974700-1352032124_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Volgens mij moet het hier over gaan:

http://nl.wikipedia....utemen_(militie)

Maar ik kan alleen de locatie's van plaatje 2 en 3 vinden :

plaatje 2 : http://goo.gl/maps/nLusn

plaatje 3 : http://goo.gl/maps/fdTLg

Het enige wat ik kan vinden over een 3e Minuteman statue is dit : http://www.metrowest...statue-cops-say

maar als ik dan de locatie opzoek die in dit artikel wordt vermeld, kom ik niet op de locatie van plaatje 1 uit.

Ergens doe ik natuurlijk weer iets fout, :crazy: maar wat...?

Geplaatst:

De "minute" zat ook in de drie hints : kijk maar bij Minutemen-missile , BBC-4 : just a minute en de minuut op de klok .

Yep, goeie hints, die eerste drie brachten mij naar het onderwerp. Ik was alleen erg dom bezig met het zoeken naar de juiste locatie's,

maar... gelukkig toch nog gevonden :)

De volgende opdracht is een simpele "wat-waar"- opdracht.

post-62319-0-09399300-1352051427_thumb.png

Geplaatst:

Dacht aan :

Chichén Itzá

http://nl.wikipedia....ki/Chichén_Itzá

post-37533-0-58791300-1352057496_thumb.gif

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Sorry Truus , maar mijn PC is thuis defect. Ben voor het ogenblik bij mijn zoon om de voetbalmatch Club Brugge - Zulte Waregem te bekijken op Sport 1 Voetbal en moet het redden met een laptop.

Had dus jouw hint van Jimi niet gezien , ben nu nog eentje (?) aan het consumeren , maar als je wilt kijk ik morgen wel even uit voor jouw vraag , zal wel gaan om zandkastelen zeker. :)

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

Geplaatst:

Maar als je wilt kan ik van hieruit een volgende plaatsen. ;)

Geplaatst:

@Truus : even een vraagje .

Je links naar wiki werken bij mij niet

ik bedoel : je krijgt telkens een pagina waar staat dat er niets is .

je hebt gelijk, ze werken bij mij ook niet!! wat is dat nu weer voor raars???

is dat sinds kort of al langer, weet je dat toevallig?

de youtube-links werken trouwens ook nog steeds niet.... zéér vreemd :confused: :confused:

Geplaatst: (aangepast)
je hebt gelijk, ze werken bij mij ook niet!! wat is dat nu weer voor raars???

is dat sinds kort of al langer, weet je dat toevallig?

de youtube-links werken trouwens ook nog steeds niet.... zéér vreemd

Klopt hoor , heb hier ook al diverse links neergepoot die schijnbaar niet werken , vooral die you tube links doen zo raar , misschien even een vraag stellen aan een moderator. :crazy:

__________________________________________________________________________________________________________________

Zal maar een nieuwe plaatsen.

Op het plaatje een bekend gebouw , het is van historisch belang.

Maar zoals je weet ben ik een muziekfreak en dan komt het . In dit gebouw werden ook enkele gekende albums opgenomen . Maar..... er werd werd hier een album opgenomen met dit gebouw op de front cover.

Waar is dit gebouw gelegen , naam gebouw en graag de naam van het album waar het op de front cover staat.

Zo en nu nog een hommelbiertje. :D

post-37533-0-70575700-1352061068_thumb.gif

aangepast door Crazy Sat

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.