Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Oef, vanaf hint 1 al bij deze film, maar niet ver genoeg ingezoomd op de locatie  :whistle:

Deze dus :

Léon: The Professional (FrenchLéon; Original U.S.: The Professional) is a 1994 English-language French thriller film written and directed by Luc Besson.

Leone "Léon" Montana (Jean Reno) is a hitman (or "cleaner", as he refers to himself) living a solitary life in New York City's Little Italy. His work comes from a mafioso named Tony (Danny Aiello), who operates from the "Supreme Macaroni Company" restaurant. Léon spends his idle time engaging in calisthenics, nurturing a houseplant that early on he describes as his "best friend",[3] and (in one scene) watching old Gene Kelly musicals.

bron : http://en.wikipedia.org/wiki/L%C3%A9on:_The_Professional

 

link locatie : http://goo.gl/maps/puRB5

 

Ik zie dat je net 2 nieuwe hints hebt geplaatst, Nathalie verwijst naar :

One day, Léon sees Mathilda Lando (Natalie Portman), a twelve-year-old girl who is smoking a cigarette and sporting a black eye.

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites


Heel knap gevonden Truus, en blijkbaar had je zelfs mijn laatste hints niet meer nodig . 

De logica : Léon kijkt naar Gene Kelly, zijn buurmeisje Mathilda (Nathalie Portman) zingt "Like a a Virgin" en zo zijn ook de andere songs meteen verklaard..

In de video " Dance Tonight" kan je Nathalie Portman herkennen.

Een, naar mijn mening, zeer beklijvende en prachtige film. 

Als afsluiter daarom nog een mooi stukje muziek van een andere grootheid, ook uit de film:

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mooie song van Sting, zeker zo vlak voor het slapen gaan  :tired:

Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren of ik de film wel of niet gezien heb, de dementie begint hier volgens mij ook al toe te slaan  :D

Moet maar 's een keer de film kijken, misschien herken ik het dan  ;)

 

o.k. Een volgende. Ik kan even niet zo gauw een bijzondere opdracht vinden, dus deze dan maar :

een mooi landhuis. Van wie ?

post-62319-0-78554600-1371505036_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

 het is een echte duizendpoot...

 

Gauw tussen het werk door even een hint plaatsen ..

 

Voor de meesten onder ons ;)  toch wel het meest bekend van de programma's op de BBC, waarin hij ons (mij in ieder geval) ook vaak aan het lachen weet te krijgen.

Kortgeleden werd bekend dat deze manisch depressie persoon vorig jaar nog een zelfmoordpoging heeft gedaan.

Gelukkig is deze poging niet geslaagd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, en dan wordt het makkelijk : Stephen Fry:

Op deze plaats:West Bilney, Norfolk PE32      http://goo.gl/maps/vt0R1

 Fry has a home in London and another in Hollywood.[117] He also has a home near King's Lynn, Norfolk.

 In August 2010, Fry joined the Board of Directors at Norwich City Football Club

 

En met die voetbalclub heb ik me laten misleiden: de grootste aandeelhouder blijkt immers ook een BBC-bekende kookdame te zijn :  Delia Smith and husband Michael Wynn-Jones have been joint majority shareholders.[36]

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal juist Gene  :)

Ik wist eerlijk gezegd niet dat hij zo depressief was, tot ik las van zijn zelfmoordpoging. Het lijkt mij een ontzettend leuke en aardige man, waar ik, zoals gezegd, al veel om heb moeten lachen. De Blackadder series zijn voor mij altijd weer een genot om naar te kijken, tijdloze humor, waar men mij voor wakker mag maken  :D Laten we maar hopen dat hij ons nog lang zal vermaken !

Even een stukje geweldige humor en dan mag jij weer verder Gene

ps Delia Smith kan heerlijk koken hoor, maar mij maakt ze niet aan het lachen. Ik vraag me af of ze wel humor heeft....

Hoewel, je zou haast denken van wel hè, anders wordt je natuurlijk geen aandeelhouder van een voetbalclub.  :grin:

 

  
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdloos zijn die series, en de engelsen zijn wat dat betreft nog steeds onklopbaar.

Maar jou opgave deed mijn sportgenen op tilt slaan en vandaar deze opgave:

Sportstadiums ( stadia ?) zijn ook dikwijls plaatsen waar andere dingen gebeuren dan sportieve, denk maar aan concerten, meetings...

Van welke - niet-sportieve- gebeurtenis zouden we dit stadium moeten kennen, en waar vinden we het ?  

 

post-41082-0-90925100-1371577659_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...