Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Yep, je hebt hem: 

The 1989 Hillsborough disaster was an incident that occurred during the FA Cup semi-final match between Liverpool and Nottingham Forestfootball clubs on 15 April 1989 at the Hillsborough Stadium in Sheffield, England. The crush resulted in the deaths of 96 people and injuries to 766 others.

Randkalf, jij mag verder

post-41082-0-79043100-1371664977_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


RAF Elvington was a Royal Air Force station which operated from the beginning of the Second World War until 1992 located at ElvingtonYorkshire, England.

During filming of a Top Gear segment at the former RAF Elvington airbase near York on 20 September 2006, Hammond was injured in the crash of the jet-powered car he was piloting. Hammond was travelling at 288 mph (463 km/h) at the time of the crash.

His vehicle, a dragster called Vampire, was theoretically capable of travelling at speeds of up to 370 mph (595 km/h)

 

link locatie : http://goo.gl/maps/Kv5y4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niets van Randkalf..

 

@Randkalf, van harte welkom hier. Hopelijk horen we nog wel meer van je  :)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

De volgende :

 

Ooit was dit optrekje in het bezit van een bekend acteur, wie en waar ?

post-62319-0-72044700-1371798589_thumb.png

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus, er zijn teveel mensen die Robert Williams heten , maar er is maar één schilder, en zo kom je bij:

 

Nicolas Cage

He once owned the medieval castle of Schloss Neidstein in the Oberpfalz region in Germany, which he bought in 2006 and sold in 2009 for $2.5 million. His grandmother was German, living inCochem an der Mosel.[28].

 

 

en dit:

 Other known collectors and contemporaries include Nicolas CageTimothy LearyDebbie Harry,

 

maar Jimi Hendrickx krijg ik er niet in het plaatje , jij wel ? 

 

Hier dus:

http://goo.gl/maps/NlWj3

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal juist Gene, het is idd ooit in het bezit van Nicolas Cage geweest.

 

De song verwees echter niet naar Jimi Hendrix, maar naar dit :

In 2007, he created a comic book with his son Weston, called Voodoo Child, which was published by Virgin Comics.

Ik vind de muziek van John Mayer over het algemeen niet heel bijzonder, maar hier laat 'ie zich toch wel even van een andere kant zien.

Het kan dus wel hè, meneer Mayer  :D 

 

Mag jij nu weer verder Gene

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan dus wel hè, meneer Mayer

Ja Truus, maar van Jimi Hendrickx blijf je gewoon af. Het is niet omdat je het ook kan dat je het moet doen, en zeker geen 50 jaar later.

Er zijn er wel meer die kunnen schilderen als Rubens of Van Gogh, maar dat maakt hen nog geen grote meesters. 

Zo dat moest er even uit... ;) Hendrickx was nu eenmaal mijn grote meester toen ik zestien was.  :) 

En nu moet ik weer op zoek, want ik heb niets in de schuif liggen . 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...