Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Oeps , blijkbaar kon mijn vorige hint aanstootgevend zijn en heeft de moderator het terecht verwijderd.

Een beetje ondoordacht gehandeld van mij.  Mijn oprechte excuses voor deze flater. 

Dan maar verder met deze:

 

post-41082-0-61698100-1375109079_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gene , ik weet wel waar je naartoe wil.

Een "Wooden constructie" en "No nails" zegt al heel veel.

Ik ken het antwoord wel maar vertrek voor een drietal dagen naar de Vlaamse Ardennen , ik kan dus geen nieuwe plaatsen en deze blijven volgen.

 

Maar voor diegenen die willen verder zoeken , denk aan de Balalaika en een eiland van vijf letters. ;)

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor Gene, het was al eerder duidelijk. Maar gisteren pas weer thuis gekomen van vakantie, dus nu wel weer wat meer tijd hiervoor  :)

 

Hier dus :

Kizhi Pogost (RussianКижский Погост) is a historical site dating from the 17th century on Kizhi island. 

The pogost was built on the southern part of Kizhi island, on a hill 4 meters above the Lake Onega level. Its major basic structural unit is a round log of Scots Pine (Pinus sylvestris) about 30 cm in diameter and 3 to 5 meters long. The Kizhi Pogost was built without using a single nail.

 

bron : http://en.wikipedia.org/wiki/Kizhi_Pogost

 

locatie : http://goo.gl/maps/RP2LI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus: je antwoord is .... helemaal correct  :D .
En Crazy Sat wist het ook, maar is blijkbaar in de Ardennen verloren gelopen want die drie dagen zijn er ondertussen al meer dan tien geworden. Of is hij hout aan het kappen om zelf ook zo'n gebouw neer te zetten ?

 

Truus , jij mag weer verder...als je er zin in hebt natuurlijk.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, wat mij betreft pikken we de draad weer op en hopelijk komt Crazy Sat ook snel weer boven water. 

Anders moeten we toch maar eens wat voedselpakketten droppen boven de Ardennen ...  :D

 

Goed, de volgende :

Op deze locatie vond de openingsscène plaats van een bekende film, welke en waar ?

post-62319-0-47578600-1376087106_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...