Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Hint: voor zover ik kan nagaan  is er:

1) geen film opgenomen

2) geen album-cover gemaakt

3) geen concert gehouden

4) niets speciaals gebeurd...

maar het is wel groot, zelfs vrij indrukwekkend, en heeft meer dan 150 deuren.

En dan is er ook nog een link naar een graansilo... :crazy:

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet het dit zijn Gene (welkom terug trouwens :) ) :

 

Canfranc International Railway Station (Spanish: Estación Internacional de Canfranc) is a former international railway station in the village of Canfranc in the Spanish Pyrenees, at one end of the tunnel which carried the Pau to Canfranc line under the Pyrenees. Opened in 1928, the main building is 240 metres long and has 300 windows and 156 doors. The station's reason for being came to an abrupt halt in 1970 when a train derailment demolished a bridge on the French side of the mountains. The French decided not to rebuild the bridge, the cross border line was closed and never re-opened.

The railway station, using rather more modest facilities, is still open for the two daily passenger trains to and from Zaragoza, plus occasional freight trains to the grain silo.

bron : http://en.wikipedia.org/wiki/Canfranc_International_Railway_Station

 

link locatie : http://goo.gl/maps/q90TB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Gene, ik ben er niet geweest, ken het ook niet. Gewoon wat Google-geluk  :D

Ziet er inderdaad prachtig uit.

 

De volgende dan maar. Dit huis was ooit in het bezit van een bekend, inmiddels lang geleden overleden acteur.

Diverse grootheden uit de muziekwereld verbleven er in de jaren 60 en 70, en sinds begin 90-er jaren werden er diverse albums opgenomen.

Waar bevinden wij ons ?

post-62319-0-53046700-1377465762_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Truus , gisteren was ik praktisch zeker dat het ging om Errol Flynn , deze morgen was ik het heel zeker.

Echter weet je hoeveel huizen deze man bewoond heeft ? :cry:

 

http://www.theerrolflynnblog.com/category/errol-flynns-homes/

 

Hij heeft zelf daar een eigen "huis" neergepoot nl. de Mulholland Farm.

his famous home in the Hollywood Hills that was later owned by gospel
singer, songwriter, and radio star Stuart Hamblen, and by recording star
Rick Nelson.

 

Uiteindelijk terecht gekomen bij deze :

 

The Mansion (recording studio)

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mansion_%28recording_studio%29

 

De hints zullen wel allemaal duidelijk zijn bij wiki. ;)
 

post-37533-0-54929000-1377536530_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echter weet je hoeveel huizen deze man bewoond heeft ? :cry:

 

haha, nee dat wist ik niet... oeps 

Maar knap hoor, dat je dat zo snel al wist.

 

De hints zullen wel allemaal duidelijk zijn bij wiki. ;)

 

Nou vooruit dan, ervan uit gaande dat je lang bij de huizen hebt zitten zoeken, zal ik de hints zelf verklaren.

 

Errol Flynn was uiteraard correct.

De jongeman is John Frusciante, guitarist van the Red Hot Chili Peppers. Deze band heeft er meerdere albums opgenomen, oa Stadium Arcadium, met de song Dani California. 

Het "andere" dat hij er heeft gedaan is dit :

"It is rumored that the house has been haunted since 1918, when the son of a furniture store owner pushed his lover from the balcony.

Guitarist John Frusciante considered the ghosts friendly, so he decided to masturbate in front of one." 

 

Uiteraard, wie doet dat niet als je iemand vriendelijk vindt ....  :D 

 

Ik hoop dat je inmiddels een nieuwe klaar hebt liggen Crazy Sat, je antwoord was perfect, jij mag weer verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard, wie doet dat niet als je iemand vriendelijk vindt ....

 

Ah, mijn puberteitsperiode is al lang voorbij hoor . Geef mij maar vrouwelijk schoon en zeker het gerief .... :grin:

 

 

Voor een nieuwe opdracht zoek je een plaats waar de intro scene van een bekende film begon.

 

In de intro scene wordt een prachtige song uit de beginjaren 60 gebruikt van een zeer bekende zangeres. Maar die knappe zangeres die een cover van dit nummer zingt in deze film moet wat betreft bekendheid zeker niet onderdoen.

post-37533-0-57715000-1377549203_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De allereerste beelden van de film zijn een mooi street view shot van dit (vervallen) pand. In de film heeft dit pand het uitzicht van een doodgewone bar in landelijk Amerikaans stadje.

De knappe dienster van de bar ziet hier geen toekomst meer voor haar en even daarna begint ze deze mooie cover te zingen. Er is is zelfs een mooie videoclip van de cover.

 

Als bijkomende hint : de allereerste  muzikale cover van deze song was een heel bekende Belgische groep.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de overzijde van de straat bevinden zich nog twee panden die gebruikt werden als bar of restaurant in afleveringen van o.a. True Blood en Desperate Housewifes.

 

hint :

 

om het even komisch en kluchtig te houden.  :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=mYBO0AwvS_U

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om maar even te verwijzen naar die cover van die zeer bekende zangeres , dit is ze.......

 

 

PS.: vergeet niet dat je bij mijn hints reeds het antwoord ( mits wat doordenken ) kan aantreffen. ;)

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...