Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

Ik dacht eerst aan Beyoncé, maar dat spoor liep dood...

Moet volgens mij dan dit zijn :

 

de song : Something's got a hold on me, in de uitvoering van Christina Aguilera 

de film   : Burlesque (in deze film zingt zij tevens "Diamonds are a girls best friend")

 

At the start of the film, Ali (Christina) is working at Dwight's BarIt's supposed to be in Iowa, but naturally, it's really in Southern California.Where? At 3951 ECenter Street, in Piru, CAnear of the northeast corner of Center Street & Main Street.

 

bron : http://www.seeing-stars.com/locations/Burlesque2.shtml

 

de locatie : http://goo.gl/maps/VxQMN

 

en de clip :

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alles perfect natuurlijk Truus , knap !

 

Heb er weinig aan toe te voegen , gewoon mijn "slechte gewoonte" van de hint in de hint verduidelijken.

 

om het even komisch en kluchtig te houden.

 

   

 

een burleske film :  
Synoniem :  een  kluchtig en komiek schouwtoneel.

 

Voor de de Belgische fans , dit was de eerste muzikale cover :

 

 

Voor de rest terug aan jouw Truus.

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de plaats:  

The Beacon Theatre is a historic theater at 2124 Broadway.

Hier dus:

 http://goo.gl/maps/aA9CO

 

de band en de documentaire:

Shine a Light is a 2008 documentary film directed by Martin Scorsese documenting The Rolling Stones' 2006 Beacon Theatre performance on theirA Bigger Bang Tour.

 

het slachtoffer:

Prior to the October 29 show, 83 year old Ahmet Ertegün, a co-founder and executive of Atlantic Recordsand chairman of the Rock and Roll Hall of Fame and museum, was backstage in a VIP social area, the "Rattlesnake Inn," when Ertegün tripped and fell, striking his head on the concrete floor. He was rushed to the hospital, and died on December 14, 2006. The film was dedicated to his memory.

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal perfect Gene, knap gevonden hoor.  :)

Aangezien dit ongeval uiteindelijk ook Led Zeppelin weer eens bij elkaar bracht, lijkt het me een uitgelezen kans om nu één van mijn favoriete nummers van hun maar eens te plaatsen   :grin:

 

Dan mag jij nu weer verder, Gene

 

(kan helaas niet één vinden met de beelden erbij, dan deze maar...)

 

http://www.youtube.com/watch?v=j8ueTNlqHOo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het Ciudad Real Central Airport in Spanje. Dit  vliegveld is failliet gegaan zonder dat er ooit een vliegtuig is geland of opgestegen.( een van de vele vastgoed missers en prestige objecten in Spanje...)

De mannen van Top Gear hebben het gebruikt om wat "reasonly priced super car"s te testen.

René.

 

post-32970-0-31252900-1377682420_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect René, 

Ciudad Real Central Airport, previously known as Don Quijote Airport and South Madrid Airport, is an airport south of Ciudad Real in Spain.

een complete mislukking van een te groots opgezet project: er zijn wel enkele vliegtuigen geland gedurende een paar maanden , en verder enkel nog wat privé-jets zoals deze:

For many months the only flights were those of private jets, reportedly including Prince Harry on his way to a boar hunt on land nearby owned by the Duke of Westminster. 

Jij mag dus verder.

Meer beelden:



  aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...