Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Ja zeg Truus, ik ben duidelijk van een andere generatie: vanaf de eerste hint was ik overtuigd dat het om oriënteringscross moest gaan: niet dat ik het ooit heb gedaan, maar sommige van mijn vrienden gingen zich op zondag wel eens goed moe maken met dit soort sport.

Maar het is dus  "geocaching"

en de eerste cache zat dus blijkbaar hier verstopt: http://goo.gl/maps/9P9K9

Jij hebt het dus wel eens gedaan zeg je, ik deed in mijn jeugd andere en leukere dingen in het bos.... :D ,  maar ieder zijn plezier natuurlijk.

Wiki:

 The first documented placement of a GPS-located cache took place on May 3, 2000, by Dave Ulmer of BeavercreekOregon.[3] The location was posted on the Usenet newsgroup[4][5] as45°17.460′N 122°24.800′W. By May 6, 2000, it had been found twice and logged once (by Mike Teague of Vancouver, Washington)

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt het dus wel eens gedaan zeg je, ik deed in mijn jeugd andere en leukere dingen in het bos....

 

En natuurlijk heel goed te combineren met allerlei andere, leuke dingen

 

 

Mooi , maar vertellen jullie gerust verder.... :grin:

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi , maar vertellen jullie gerust verder....  :grin:

Crazy Sat: nu heb je pech dat je in de vlaanders opgegroeid bent hé: daar staan helemaal geen bossen . Je moest eens weten wat je als puber allemaal kan beleven in het wild .... :P

 

Volgende opdracht is een makkelijke:

als je van gebouw A naar Gebouw B fietst dan hoor je een song .. welke ? 

post-41082-0-86516900-1378756346_thumb.jpg

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...