Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Dit tussendoortje wordt stilaan een volwaardige vier-gangen menu:

Hint:

Als je het beeldje van Frans nu eens koppelt aan het Belgisch Trekpaard, dan blijf je nog met één onbekende factor zitten:

wie is de maker ? Duidelijk toch ...  :P

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

snel een vluggertje tussendoor:

 

Welke vreemde snuiters kom je hier tegen , en, vooral: hoe noemen ze zich ?

 

Een vluggertje , ja is toch even wat zoeken hoor . Ik wist wel dat het ging omtrent Frans Bauer en een Brabants trekpaard , dus een "brabander" genoemd. Ook was het ergens de richting Efteling dat je ons wilde opduwen , maar eerlijk gezegd heb ik de plaats moeten vinden door in de omgeving wat rond te snuffelen met google earth. :huh:

 

Dus die vreemde snuiters zullen misschien wel "de anoniemen" zijn uit het slotpark van Oosterhout.

 

Deze meneer heeft deze daar neergepoot.

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Elshout

 

Elshout volgde een opleiding aan de Vrije Academie in Den Haag.Hij woont in Oosterhout, waar een aantal beelden van hem is geplaatst. Hij maakte daarnaast onder andere Bevrijding voor Geertruidenberg, een monument ter herinnering aan de Tweede Wereldoorlog, op initiatief van de Juniorkamer uit Oosterhout. Het kunstwerk werd 8 december 1984 door prins Bernhard onthuld.

 

Elshout maakte ook het beeldje dat Frans Bauer als prijs ontving voor zijn onderscheiding als Brabander van het jaar 2003.

 

 

 

post-37533-0-21042500-1380826034_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar eerlijk gezegd heb ik de plaats moeten vinden door in de omgeving wat rond te snuffelen

 

Dat was ik ook net aan het doen, ik dacht al dat ik je in de verte zag lopen   :D

 

btw  Als dit een Belgisch "vluggertje" is, met ook nog eens een 4-gangen menu aan het eind, woon ik toch echt in het verkeerde land   :grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, ik zat nu wel helemaal door mijn hints: jullie vinden blijkbaar makkelijker een geraamte van een pré-historische breedsmoelkikker op de Galapagos-eilanden dan een beeldengroep in een park in Nederland... :D

Alle hints zulle nu wel op zijn plaats vallen neem ik aan: zo moeilijk was het toch echt niet hé?

Toegegeven: de foto van Frans Bauer met het beeldje kwam uit een videoclip, die konden jullie dus moeilijker vinden...

En Truus: uiteraard woon je in het verkeerde land, maar sinds de emancipatie laten wij de dames betalen ... :P Crazy Sat mag verder...

 

en dit zochten jullie dus:

 

post-41082-0-87474500-1380829172_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef, ik zat nu wel helemaal door mijn hints: jullie vinden blijkbaar

makkelijker een geraamte van een pré-historische breedsmoelkikker op de

Galapagos-eilanden dan een beeldengroep in een park in Nederland...

 

Wel Gene , geef mij dan maar een opgave van de Galapagos eilanden :

 

Inwoners: 26.640

Oppervlakte: totale landoppervlakte ca. 7880 km²; 13 eilanden van meer dan 10 km² en 115 kleinere eilanden.

 

lijkt me toch gemakkelijker dan zoeken in Nederland. :D

 

_____________________________________________________________________________________________

 

Ok, een nieuwe maar....

 

Op het plaatje is men bezig met het bouwen van een leuk optrekje. Waar is het gelegen en wat is de bestemming ?

 

hint : Misschien hebben jullie het onlangs op TV gezien.

post-37533-0-09219400-1380830033_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...