Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten

hint : Misschien helpt deze wereldbekende dame met haar song jullie op de juiste weg. ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=1plvBR02wDs

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hint : Men heeft er hier wat nodig.

post-37533-0-89651800-1381330740_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint :

 

 

post-37533-0-25433400-1381338978_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : Nog maar eentje . Het eerste "product" dat hier werd gemaakt kreeg volgende naam mee.

 

http://www.youtube.com/watch?v=xayN-gu2LAY

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : Nog ééntje voor vanavond. Deze "Crazy Guys" zullen jullie wel bij het antwoord brengen.

 


feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zal ik dan maar.... Ik heb dingen op m'n computer gezien, die ik helemaal niet wil zien. En ik wil al helemáál niet weten waar jouw belangstelling hiervoor vandaan komt, Crazy Sat.....   :grin:  Maar goed, dit dus :

 

The RealDoll is a life-size sex doll (also considered a mannequin) manufactured by Abyss Creations in San Marcos, California, and sold worldwide. It has a poseable PVC skeleton with steel joints and silicone flesh. The RealDoll is designed to recreate the appearance, texture, and weight of the human female and male form. Their primary function is to serve as sex partners

"Charlie", the first male RealDoll, was retired in 2008 and replaced with two body types and three head types.

 

Voor de geïnteresseerde :P , hier vind je meer info : http://en.wikipedia.org/wiki/RealDoll

 

locatie : http://goo.gl/maps/VfJtw

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zal ik dan maar.... Ik heb dingen op m'n computer gezien, die ik

helemaal niet wil zien. En ik wil al helemáál niet weten waar jouw

belangstelling hiervoor vandaan komt, Crazy Sat....

1) ik durfde het antwoord niet te plaatsen , 

of

2) ik wou echt wel eens weten of het Crazy Sat nog zou lukken om meer hints te vinden... :D

een mens leert hier echt altijd wat bij .

 

Ja hoor , nog hints zat Gene !   :D  Kon jullie nog doorverwijzen naar de films waar deze Doll voorkomt zoals : Lars and the Real Girl , Love Object , Monique enz....

Onlangs was er nog een aflevering te zien op Discovery Channel in de series : How It's Made .

 

Hoog tijd dus dat het puriteins gedoe omtrent alles wat draait om het woordje "sex" eens stopt. We leven wel in 2013 hé , de middeleeuwen zijn reeds lang voorbij. Zoals de tijd dat de nonnetjes nog hun banaan moesten opeten met een mes en vork , nu mogen ze gerust de pel van de banaan halen en deze consumeren zoals ieder mens dit doet.

In mijn jeugdtijd gingen wij al op shopping naar Sluis , juist over de grens in Nederland . Daar lagen of hingen dergelijke hulpmiddelen reeds lang in de vele "sexshops" , Men ging er niet naar toe om palingen of mosselen te eten hoor. Ah , hoogtijd dat er plaats wordt gemaakt voor een open ,moderne maatschappij en bepaalde taboes doorbreken . Vibrators en dildo's worden reeds jaren gebruikt door vrouwen en iedereen vind dit nu heel gewoon. Ik ken vrouwen die er eerlijk voor uitkomen dat ze dit gebruiken , so what ?  Moet ik mij als man eraan ergeren dat het mannelijk ego hierbij geweld wordt aangedaan ?

Als ik aan iets een hekel heb dan is aan de bende ziekelijke ( en ik druk me voorzichtig uit ) pedofielen die onze kinderen en kleinkinderen op een schandalige manier bepotelen en misbruiken .

 

Zo, en idd. Truus , je moedig antwoord is volledig correct . :)

 

Dus mag jij een volgende plaatsen.

 

Als je wilt , kun je even een kijkje nemen in dit bedrijf . Voor diegenen die het willen bekijken zet in de plaats van de x gewoon een h .

 

xttp://www.youtube.com/watch?v=-jFul0-H5ZY

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja @Crazy Sat, een mooi standpunt ! Maar mensen zijn nu eenmaal verschillend en verschillende meningen zullen er altijd blijven. Zelf ben ik blij dat er tegenwoordig meer open over gepraat kan worden en vooral de acceptatie van het homo of lesbisch zijn vind ik erg belangrijk. Iets wat jaren geleden niet denkbaar was en helaas in sommige culturen nog steeds niet   :cry:

Doch zijn er nog steeds dingen die je best voor je mag houden, vind ik tenminste. Zo ga ik bijv. echt niet aan Jan en alleman vertellen hoe ik "het" (lekker preuts hè :whistle: ) het liefst doe. Als iemand dat van mij wilt weten, (en of ik wel écht preuts ben   :grin: ) zal diegene mij toch echt eerst moeten zien te veroveren... 

 

Ok we zullen de hormonen maar even hun rust gunnen en verder gaan met een volgende :

 

Er wordt gezegd dat hier ooit de inspiratie stond voor een bekend schilderij. Hoewel dat niet helemaal zeker is, ga ik er voor deze opdracht toch maar van uit. Waar stond deze inspiratie en om welk schilderij gaat het hier ?

 

post-62319-0-40568900-1381401384_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correct: het naai-meisje heeft me geholpen;

De locatie: http://goo.gl/maps/vU289

The scene was supposedly inspired by a diner (since demolished) in Greenwich Village, Hopper's neighborhood in Manhattan. Hopper himself said the painting "was suggested by a restaurant on Greenwich Avenue where two streets meet." 

De dader: Nighthawks is a 1942 painting by Edward Hopper that portrays people sitting in a downtown diner late at night.

It is Hopper's most famous work[1] and is one of the most recognizable paintings in American art.

 

De anderen:

Hopper influenced the Photorealists of the late 1960s and early 1970s, including Ralph Goings, who evoked Nighthawks in several paintings of diners.Richard Estes painted a corner store in People's Flowers (1971),

Tom Waits's album Nighthawks at the Diner (1975) features Nighthawks-inspired lyrics.[

Hopper was an acknowledged influence on the film musical Pennies from HeavenNighthawks also influenced the "future noir" look of Blade Runner

 

Hoop dat dit volstaat, anders kan je hier nog meer info lezen: http://en.wikipedia.org/wiki/Nighthawks

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correct: het naai-meisje heeft me geholpen;

De locatie: http://goo.gl/maps/vU289

The scene was supposedly inspired by a diner (since demolished) in Greenwich Village, Hopper's neighborhood in Manhattan. Hopper himself said the painting "was suggested by a restaurant on Greenwich Avenue where two streets meet." 

De dader: Nighthawks is a 1942 painting by Edward Hopper that portrays people sitting in a downtown diner late at night.

It is Hopper's most famous work[1] and is one of the most recognizable paintings in American art.

 

De anderen:

Hopper influenced the Photorealists of the late 1960s and early 1970s, including Ralph Goings, who evoked Nighthawks in several paintings of diners.Richard Estes painted a corner store in People's Flowers (1971),

Tom Waits's album Nighthawks at the Diner (1975) features Nighthawks-inspired lyrics.[

Hopper was an acknowledged influence on the film musical Pennies from HeavenNighthawks also influenced the "future noir" look of Blade Runner

 

Hoop dat dit volstaat, anders kan je hier nog meer info lezen: http://en.wikipedia.org/wiki/Nighthawks

 

ps: welke onverlaat heeft er op de knop "beste antwoord " gedrukt? 

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer dan voldoende Gene  :D ,

En helemaal perfect natuurlijk. Uiteraard is dit dan ook het "beste antwoord" (geen idee wat er eerder gebeurt kan zijn).

 

Het schilderij was zeker een inspiratiebron voor velen, zo ook voor de album cover van Chris Rea's "The blue Jukebox" .

Ik zal speciaal voor een medespeler deze song plaatsen   :grin:

 

Over aan jou voor een volgende

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...