Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het ? - deel 4


Crazy Sat

Aanbevolen berichten


Truus, je eerste hint zette me even op het verkeerde been:

het ging om de Profumo-affaire in UK, maar je zocht dus de organisator van het feestje: Stephen Thomas Ward  

en dus niet de hoofdrolspeler in real life: John Dennis Profumo

De plaatsen zijn deze: 

hier: http://goo.gl/maps/166PS

en hier: http://goo.gl/maps/0wmcB

en dan nog dit voor wie het zou vergeten zijn :

Stephen Thomas Ward (19 October 1912 – 3 August 1963) was an English osteopathic physician who became notorious as one of the central figures in the 1963 Profumo affair, a British public scandal which profoundly affected the ruling Conservative government.

Ward introduced the married British cabinet minister and MP John Profumo to a showgirl named Christine Keeler at a house party.

Following the Profumo scandal, Ward was charged with living off the profits of prostitution ("immoral earnings").

Ward committed suicide by overdosing on sleeping tablets on the last day of the trial.

 

 

post-41082-0-25291800-1382104192_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal juist Gene !

Ik was al even bang dat hints richting andere hoofdpersonen in deze affaire wat verwarrend konden zijn, vandaar maar gelijk de hint richting de pillen. Ja, zeg het maar, zelfmoord, moord, de zondebok....  Zoals Dusty al zo mooi zong : Nothing has been proved.

En Christine Keeler was uiteraard te zien in de clip met Bryan Ferry.

 

En daarmee is de beurt weer aan jou voor een volgende

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Truus, dat waren nog eens tijden: groot schandaal omdat die stijve hark van  Britse adel publiek te schande werd gezet wegens een relatie met een call-girl  die er ook nog eens contacten op nahield met een sovjet-spion. En dan te bedenken dat de Britse pers aanvankelijk de zaak nog toegedekt hield uit respect voor de privacy van de betrokken persoon: het gaat er nu wel anders aan toe in de UK. 

 

Volgende opgave kan makkelijk zijn, ik sluit niet uit dat ze ooit al eens geplaatst is maar de zoekfunctie geeft geen uitsluitsel.

 

Voor die was deze plaats het einde van een veelbelovende carrière ? 

post-41082-0-22937700-1382108945_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Gene , pure nostalgie natuurlijk. We zijn ook "oudjes" van de 60's hé. :D


Jim Croce

http://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Croce


Croce was born in South Philadelphia, Pennsylvania, on January 10, 1943, to James Albert and Flora Mary (Babucci) Croce, Italian Americans. Croce took a strong interest in music at a young age. At five, he learned to play his first song on the accordion, "Lady of Spain."

On Thursday, September 20, 1973, during Croce's Life and Times tour and the day before his ABC single "I Got a Name" was released, Croce, Muehleisen, and four others were killed when the chartered Beechcraft E18S he was traveling in crashed while taking off from the Natchitoches Regional Airport in Natchitoches, Louisiana. Others who died in the crash were charter pilot Robert N. Elliott, comedian George Stevens, manager and booking agent Kenneth D. Cortose, and road manager Dennis Rast.Croce had just completed a concert at Northwestern State University's Prather Coliseum in Natchitoches and was flying to Sherman, Texas, for a concert at Austin College. The plane crashed an hour after the end of the concert.

Plaats :

Natchitoches Regional Airport

https://maps.google.com/maps?ll=31.735833,-93.099167&q=loc:31.735833,-93.099167&hl=en&t=h&z=15

 

Bij Croce zullen velen denken aan : Bad, Bad Leroy Brown of Time in a Bottle , maar ik hou van deze....

 

 


 

post-37533-0-22967500-1382113211_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , deze had ik vergeten te vermelden.  Maar ik kan mijn "bluezy"  kant nu eenmaal moeilijk verdoezelen. :)

 

 

OK, maar een nieuwe :

 

Hoe heet deze plaats en waar gelegen ?

 

hint : De mede-eigenaar is één van mijn favoriete acteurs van het witte doek.

 

 

post-37533-0-98015300-1382121131_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn info dit dus :

 

Ground Zero is a blues club in ClarksdaleMississippi that is co-owned by Morgan Freeman, attorney Bill Luckett, and Memphis entertainment executive Howard Stovall.  It got its name from the fact that Clarksdale has been historically referred to as "Ground Zero" for the blues. It opened in May 2001 and is located right next to the Delta Blues Museum

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ground_Zero_(blues_club)

 

locatie : http://goo.gl/maps/OgzRR

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel knap Truus !!! Hoed af hoor. :)

 

http://www.groundzerobluesclub.com/

 

 

Was waarschijnlijk te verwachten dat er iets "Bluezy" in de lucht hing. Clarksdale Is natuurlijk de Blues buurt en zeker met het befaamde aanpalende Delta Blues Museum. In Clarksdale ademt alles de Delta Blues.

 

Je kunt er ook een lekker stukje eten , genieten van de muziek en uitslapen in één van de appartementen op het verdiep. En misschien kom je er wel die fantastische Morgan Freeman tegen.

 

Een van die beroemde mannen die het aanpalende Delta Blues Museum bezocht was Blues legende Eric Clapton. Ik geef je een clipje mee van Clapton samen met een ander Blues wonder.

 

Zo is het dubbel genieten !  Heb je verdiend na je knappe speurtocht. ;)

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Eric en Joe... ! Héél mooi, dankjewel   :)

Al had ik natuurlijk wel wat geluk in mijn zoektocht door op de gok "blues" toe te voegen aan m'n zoekwoorden.  ;)  

En toen ik ook nog Morgan Freeman tussen de resultaten zag staan, had ik het idee dat ik wel eens op de goeie weg kon zitten...

 

Voor de volgende wou ik het simpel houden, gewoon : wat is hier te zien ?

 

Oeps, ik zie nu bij m'n 2e zoekpoging dat deze toch reeds geweest ik. Sorry, ik zal gauw op zoek naar een nieuwe!

post-62319-0-74104200-1382129574_thumb.png

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...